Wednesday, November 23, 2016

Pro krásu a zdraví


Nejsem zrovna typ člověka, co by bral denně tisíce vitamínů a doplňků stravy.. Už jen proto, že mám problém si zapamatovat, kdy se co má brát a kolikrát denně! A to ani nemluvím o sportovních doplňcích stravy. Mám doma vanilkový protein, ale to jen proto, že mi chutí připomíná vanilková mlíčka ze základky, což byla moje velká láska. Občas ale narazím na něco, co mi opravdu pomáhá.a něco zase naopak ne. A protože si ráda vždycky přečtu názory ostatních, tak jsem si řekla proč se potom nepodělit o ty svoje. 


Green trio: Zelený ječmen, chlorella a spirulina jsou hit poslední doby. Prý zázrak! Dočtete se, jak díky tomu zhubnete 10 kilo a zlepší se vám snad vše od pleti po zažívání. No k těmto tvrzením bych byla dost skeptická, nadruhou stranu za ten měsíc, co ho (a docela pravidelně a poctivě!) beru, opravdu cítím trochu změny. Spirulina obsahuje velké množství železa a pro mě jako anemika je každý miligram znát. Lépe se mi běhá, jsem méně unavená a tak nějak vydržim víc!

ENERGY Gynex firma energy se zaměřuje na čistě přírodní doplňky stravy na různé, především hormonální problémy. Konkrétně Gynex upravuje činnost hormonálního systému a pomáhá při gynekologických potížích nejen v menopauze. Na hormonální výkyvy trpim už od 13, tak jsem s nadějí čekala, co to semnou udělá, protože pozitivních recenzí je všude habaděj Bohužel žádné velké změny se neobjevily, ale může za to asi fakt, že hormonální antikoncepce utlumí všechno okolo. Ale jestli Vás podobné problémy trápí, tak proč ho nezkusit? Třeba Vám zrovna sedne.


Alavis triple blend - Ne, ty koně tam nejsou jen na ozdobu obalu. Je to opravdu určené pro koně, ale vzhledem k poměru cena/výkon to strčí všechny kamzíky a tyhle všechny předražené kloubní výživy hravě do kapsy. Je to sice docela hnus, ale zatim to nemá chybu a už bylo na čase začít o klouby trochu pečovat vzhledem k narůstajícím kilometrům.

Železo - jak už jsem zmínila, trpím anemii. Zkrátka nemám dostatek železa ikdy jím maso několikrát denně. Obvoďačka viní běhání a možná na tom i něco bude, ale od té doby, co beru pravidelně železo je pravda, že se mi běhá mnohem mnohem lépe a méně se zadýchávám. Navíc železo od Naturvity stojí kolem 65,- a obsahuje stejné množství železa jako jeho 3x dražší konkurenti. 
(mimochodem Naturvita vyrábí i po blozích hodně známý Biosil! ten taky určitě stojí zato!!)


Alpecin - určitě ho znáte z reklamy zacílený na starší může přicházející o svou hřívu. No naštěstí takhle tragické to u mě není, ale potom, co jsem v dubnu ostříhala asi 20cm mých poctivě vypěstovaných vlasů, se mi po nich v létě zastesklo a podle recenzí jsem zkusila dát mu šanci. (To, že jsem před měsícem jsem ty narostlé centimetry zase ostříhala je věc jiná :D) A musím říct, že to byl první šampon určený pro růst vlasů, kde jsem viděla rozdíl.. Zkoušela jsem i 4x dražší Stafford pár let zpátky a ikdyž hezky voněl, tak teda nic moc. 

Matrix Oil Wonders - olejíček na neposlušné vlnité a kudrnaté vlasy funguje jedním slovem na jedničku. K tomu nemám co dodat.

Aussie 3 minute miracle - americká verze, prý 10x silnější, v drogeriích se nesežene a jediný eshop, kde ho mají je parfums.cz. Opravdu stojí za to ho vyzkoušet, lepší masku na vlasy jsem snad nikdy neměla. Ale mají ho neustále vyprodaný, takže to chce hlídat naskladnění a nakoupit si do zásoby.



A poslední je sada od La Roche Posay z řady Effaclar určenou pro problematickou pleť. Netrpím sice akné tolik jako dřív, ale semtam v obdobích stresu (takže vlastně od začátku semestru do konce) si připadám jak puberťák.  Několik let jsem byla věrná Vichy, ale chtěla jsem vyzkoušet něco jiného a tahle sada mi sedla snad ještě více. 

Čistící gel je moje nejoblíbenější forma odličování, protože jedině po něm mám skutečně pocit čisté pleti.
Intenzivní péče na problematickou pleť Effaclar DUO používám jen na problematická místa jako nos, čelo a bradu, protože jindě je na mě příliš vysušující.
Hydratační krém naopak používám na zbytek obličeje.  


9 comments:

  1. Známá je mi chlorella, tu si občas zobnu a můj tatka denně :)
    JANNIEBEL

    Zvu tě ke mně na giveaway! JANNIEBEL- giveaway

    ReplyDelete
  2. Zajímavý článek, já také moc nevěřím na tyto doplňky stravy, které si dáte před a po fitku a během cvičení a ráno a já nevím kdy a kolik. :D Asi jako většina holek jsme i já anemická, docela hodně. Sice maso jím, ale s hovězím, které je hlavní zdroj železa, mám hrozný problém. Smrdí mi, při kousání mám co dělat, abych si neublinkla. :D Sice se snažím dojídat to všude možně (řepa, obiloviny...), ale také běhám a sportuju, takže moje hladina se nemění. Měla jsem i výživové doplňky, ale vcelku mi způsobovali zažívací problémy. A to je vlastně důvod proč píšu tady ten dlouhý komentář. To tvé železo nemá vliv na zažívání, nic nepociťuješ? :)
    Andrea Mokrejšová

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vůbec ne! :) ikdyž já celkvoě nikdy se zažíváním problém neměla. Ale železo od naturvity můžu jedině doporučit! :)

      Delete
  3. Tu výživu pro koně bral i strejda a moc mu pomohla! Co je na tom, že je to pro koně, když to pomáhá..při nejhorším se jednou ráno probudíš s podkovami :D :D :D

    ReplyDelete
  4. O green trio jsem slyšela, prý je to super. Já sama doplňky stravy užívám, konkrétně na vlasy a nehty, hořčík a omega 3 mastný kyseliny :)

    ReplyDelete
  5. Green trio jsem ještě nikde neviděla, ale asi by nebylo špatné ho zkusit :) A alpecin taky :)

    ReplyDelete
  6. la roche posay chcem tiež vyskušať tu kozmetiku už som andtým veľmi veľa rozmýšlala ! :))

    Tammybeaty

    ReplyDelete