Saturday, September 17, 2016

Něco málo z měsíce srpna

Na podzimu mám ráda hlavně 2 věci. Dýňovou polívku a ranní mlhy.

A občas dýňovou polívku nahradí grilovaná zelenina (dýně, cuketa, cibule) s fetou. Protože nic jednoduššího a lepšího neexistuje.

 Občas mám pocit, že kdybych nebydlela tam, kde bydlím, tak nikdy nezačnu běhat.

Nově otevřené Amorino v Praze na Malostranskym náměstí. Zmrzlina moc moc dobrá (pistáciová asi nejlepší, co jsem kdy měla!), ale za ty nekřesťanský peníze ta růžička asi nestojí. Ať žije angelato.

Už rok nahrazuju lidlovské arašídové máslo tímhle z Icelandu a musim říct, že to crunchy je top. Tak akorát sladké, pořádně hutné, složení na jedničku a takhle velké kousky arašídů jsem v žádném jiném ještě neviděla! 

Belgické pivní večery. Někde mají nezaměnitelné kavárny, v Belgii vedou na plné čáre různé poschovávané hospůdky se stovkou piv. Aneb tak se ze mě stal pivař.


10 comments:

  1. nádherné fotky a veľmi podarený článok :) od toho posledného záberu sa neviem odtrhnúť, prekrásny je!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  2. Krásne fotky! :) Takisto som veľký milovník dyne! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  3. Naprosto dokonalé fotky, mají perfektní atmosféru :) a dýni miluju ♥
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  4. Krásné fotky! ta grilovaná zelenina s Fetou musí chutnat skvěle! taková lehká jídla mám velmi ráda! BEAUTYPUSINKA

    ReplyDelete
  5. Ta zmrzlina ve tvaru kytky mě svádí už pěkně dlouho:DD Moc hezké fotky!
    Mr. Kev

    ReplyDelete
  6. úžasné fotky :) a hlavne to jedlo :) my sme dnes akurát mali hokkaido polievku :)

    ReplyDelete
  7. Nádherné fotky :)
    miluju všechno z dýně :D a ta zmrzlina :*

    ReplyDelete
  8. Krásné fotky! A dýňová polévka a arašídové máslo - MŇAAM!

    ReplyDelete