Saturday, September 24, 2016

Konec léta


Tak jsem si říkala někdy v půlce července, jak je super, že léto teprve začíná a konec prázdnin v nedohlednu. No a najednou je 24. září a za týden začíná nový semestr. Panický hlásek už se sem tam ozývá, protože po těch 4 měsících nicnedělání si neumim představit, že bych měla mít nějaký režim. Natož se učit. 

Vždycky jsem patřila k těm, co měla ráda ty týdenní válecí dovolený u moře. Argument "dyť to můžeš dělat i doma a zadarmo" jsem nikdy nechápala, protože doma to prostě neni ono a asi bych se ukousala nudou. Navíc miluju moře. Ale od té doby, co si platím cestování sama, je mi těch peněz za válení u moře líto a tak radši pojedu něco vidět a zažít. Už to sice nevypadalo, že se k moři dostanu, ale přeci jen! I když severní, sotva 19°C a v moři ani živáčka, mít plavky tak tam skočím hned.

Den po návratu z Belgie jsem tak trochu na poslední chvíli běžela Birell Grand Prix 10k. Desítku jsem běžela jako závod poprvé a byl oto podezřele krátké musím říct. Možná to ale bylo i tím, že jsme startovali úplně v posledním koridoru a v podstatě celou cestu do bylo prodírání se davem v 30°C. Ale bylo to i tak neskutečně super! 

Ranní východ slunce z uatobusu / Pečená dýně, kuře, feta a salát. Nejlepší podzimní salát!

 Antverpy

Kolekce Adidas podzim/zima s nejkrásnější running kolekcí. Nebo asi za to asi může moje běhací obsese... Všechno bylo krásné!





8 comments:

  1. Nádherné fotky, jako vždy a máš pravdu, neskutečně to uteklo! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  2. super fotky, presne takéto články mám rada :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  3. když si cestování platím také sama, tak doopravdy cestuji a neproválím to na pláži :)

    ReplyDelete
  4. More je láska <3 podstatné je, že
    si si oddýchla a teraz zvládneš akýkoľvek 'šialený' režim ľavou zadnou :)
    Chystáš sa aj na nejaké ďalšie bežecké preteky? :)

    ReplyDelete
  5. More je láska <3 podstatné je, že
    si si oddýchla a teraz zvládneš akýkoľvek 'šialený' režim ľavou zadnou :)
    Chystáš sa aj na nejaké ďalšie bežecké preteky? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. za neceleé 3 týdny mě čeká půlmaraton v Amsterdamu! ♥ A příští rok bych ráda na půlmaraton do Berlina a celej maraton v Praze! :) co ty?

      Delete
  6. Super fotky!
    Můj blog: Beauty by K. + právě probíhá soutěž!

    ReplyDelete