Wednesday, September 14, 2016

Belgie, část II.




Z Gentu jsme pokračovali do Brugg. Benátky severu. Město vypadá trochu jako z pohádky. Všechny domky jsou ve stejném stylu, trochy to vypadá, jako byste se přesunuli v čase. Nic moderního. Vlastně i převážná část lidí je 60+. Původně jsme plánovali jít na lodičky, ale když jsme viděli, že nikdo pod 30 na nich nesedí a fronta duchodců stála až na ulici, vzali jsme to radši po svých. Turitů zde ale bylo na můj vkus až příliš a možná i proto se mi Gent líbil daleko víc. Celé město jsme stihli projít za den a tak jsme druhý den ráno nasedli na vlak a jeli se podívat k severnímu moři do Ostende. Jestli jsem tvrdila, že v Bruggách je hodně starých lidí tak toto město si zaslouží titul město důchodců. A žádný z nich se v moři nekoupal a tak jsme tam byli skoro sami. Mít plavky tak jdu hned. Poslední cíl cesty byly Antverpy. Město o kterém se podle mě v žádných turistických průvodcích nepíše. Je to škoda ale zároveň dobře, protože tolik nepáchlo turismem jako ty města předchozí. Jestli si někde umím představit bydlet, tak je to práve v Antverpách. A nemůže za to jen ta velkolepá nákupní třída. 
BRUGGY



OSTENDE



ANTVERPY

>

6 comments:

  1. TO JE KURVA VÝBORNÝ. CHCI VÍC DPC!!!!!!!!!! <3

    ReplyDelete
  2. Páni, tak to bych si asi taky dokázala představit, žit tam :) A jinak Bruggy vypadají nádherně, ty lodičky vážně lákají, ale ti důchodci opravdu působí mírně vtipně :D
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  3. Nádherné fotky! Belgicko má svoje kúzlo :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  4. Super postřehy :-) Tvoje vyprávění a fotky mi živě připomněly můj Erasmus v Antverpách...děsně se mi stýská :-D A z Brugg a Gentu jsem měla úplně stejný pocit - Bruggy mě zklamaly, zatímco Gent mi doslova učaroval.

    ReplyDelete