Wednesday, July 13, 2016

These days


Červenec je pro mě zatím spíš měsícem šetření než cestování. Ale nadruhou stranu jsem po letech jela vlakem (nojo, pražačka), začla číst konečně něco jiného než učebnice, viděla se s lidma, které jsem už léta neviděla a stihla už několik serii všech seriálů, na které jsem se přes semestr těšila. A na zmrzlině, v kavárně nebo na večeři jsem byla za poseldní týden snad i víckrát než za celý minulý rok. (tahle část moc to nejde dohromady s šetřením bohužel) A za 14 dní se touhle dobou budu procházet po Budapešti! 

 Na Říp jsem vylezla naposled na základce, ale nikdy se mi to nezdálo jako takovje krpál!

Kynutý borůvkový koláč jsem měla jako malá nejradši a stará láska nerezaví! Teď jen přijít na to, kam na borůvky!

Asi stárnu, ale stačí mi hezký výhled a jsem naprosto spokojená.

Jak se opít jídlem.

 Protože kdo není v létě na náplavce, jako by nebyl. A lidi to berou asi doslova, protože se tam opravdu nedá hnout.

Říkala jsem si, že bych už měla číst i něco jiného, ale zase jsem skončila u Murakamiho. A wild sheep chase.

Cider festival.


14 comments:

  1. mám rada takéto články :)
    fotky sú super. koláč by som si hneď dala a výhľady mi tiež v poslednom čase robia radosť :)

    ReplyDelete
  2. Vždy som milovala tieto typy článkov, ktoré si pridávala :) Krásne fotky!
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  3. Hezké fotky! taky mi stačí krásný výhled! BEAUTYPUSINKA

    ReplyDelete
  4. Náderné fotky :)
    já chci borůvkový koláč :D

    ReplyDelete
  5. Veľmi pekný článok a aj fotky :) Máme inak rovnaký ruksak :)

    ReplyDelete
  6. super článok, milujem tie fotky polí :) veľmi podarené ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  7. Náplavka se stala tak populární... v povzdechem vzpomínám na časy, kdy jsme tam chodili vysedávat a skoro nikdo tam nebyl :D :) Krásné fotky :)

    ReplyDelete
  8. Yaaaaas!!! Odkud je ta fotka z polí a lánů děvče?:D

    ReplyDelete
  9. Na Řípu jsem ještě nebyla sakra! Moc si užij Budapešť, je to tam boží :)

    ReplyDelete
  10. Wow veľmi pekné fotky a ten burger hmm, no data by som si povedať :))

    ReplyDelete