Sunday, June 19, 2016

Jsem zpátky?


No nebudeme si nic nalhávat. Ještě před pár týdny jsem byla jistojistě přesvědčená, že nový článek už asi jen tak nebude. No a tady jsem. Potom, co mě opustily na pát měsíců veškeré školní starosti a zbavila jsem se tím tak převážné náplně svého času, otevřela jsem asi po 2 měsících svůj blog a přečetla si pár svých starých článků (to, že jsem občas obracela oči v sloup je doufám jen důkaz, že člověk stále dospívá :D). A zjsitila jsem, že mi to chybí. Chybí mi focení a sdělování všech mých zážitků a "rad", které si budu moct někdy za pár let přečíst. Tak snad mi to po tom půl roce půjde lépe a bez pocitu "povinnosti". No a co je u mě nového? Vlastně nic moc, tenhle půlrok utekl tak rychle, že jsem se ani nestačila pořádně nadechnout, ale
  • už jsem medik druhák
  • poznala jsem, co je to ten správnej stres
  • jsem závislá na běhání víc než kdy dřív
  • počet běžeckých bot překonal ty civilní
  • zkrátila jsem vlasy o 10cm (a už skoro dorostly)
  • přejedlo se mi moje zrní k obědu :(
  • moje snídaně po 5ti letech mě ale stále neomrzela
  • a zjistila jsem, že nikdy není čas, ztrácet čas

13 comments:

  1. jupííí ! Ani nevieš ako si ma potešila ! :) Nedávno som sa tu bola inšpirovať na nejaký recept na obed a teraz, keď som si len tak išla prečítať niektoré z tvojich článkov a pokochať sa krásnymi fotkami, ktoré ma nikdy neomrzia, uvidela som nový článok :) Veľmi sa teším na nové fotky a články :) ♥
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  2. Jéé! Tvůj blog mám strašně ráda, takže opravdu doufám, že se vrátíš se svými skvělými články! :)

    ReplyDelete
  3. Skvelé. Hlavné je, aby ťa to bavilo a tešilo :) Tak vitaj späť.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    ReplyDelete
  4. Juchůůů <3 Snad ti to vydrží, tvoje fotky mi fakt chyběly!

    ReplyDelete
  5. Hezky řečeno :D Jsem ráda, že jsi zpět! :) A gratuluji k dokončení prváku, také jsem to teď oslavovala a jsem šťastná, že anatomie letěla "do kouta" a jsou i chvíle klidu. :)
    Andrea Mokrejšová

    ReplyDelete
  6. sama dobre viem, aký mocný dokáže byť blog a ako veľmi vie človeku chýbať, keď má od neho prestávku :) vitaj späť ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  7. paráda:) nechtěla bys napsat článek o prváku na medicíně? nám budoucím se to bude hodit:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. určitě něco takového napíšu ! :)

      Delete
  8. love the picture! so amazing!

    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    ReplyDelete
  9. tiez patrim k velkym fanusikom a budem rada ak neprestanec :) ved ti to ide, tak by to bola skoda! :)

    http://7bluedots.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. jeeeej, no paráda :) nech sa ti dobre behá teda a ja sa budem tešiť na tvoje príspevky :)

    ReplyDelete