Tuesday, December 8, 2015

Zimní nezbytnosti


Jak jsem tu již jistojistě psala nejméně tisíckrát, zimu ráda nemám. Nebýt Vánoc, tak na začátku listopadu zalezu do peřin a vylezu zase až na jaře. A ne, sníh zimu nezachrání, spíš naopak. Je ale pár radostí, které si užívám jenom v zimě. A k tomu se přidává i pár úchylek a věcí, bez kterých zima přežít nelze.

  • Čepice, rukavice a velké velké šály. Je jedno,že jsem obalená tak, že ani nevidím auta na přechodu, hlavně že je mi teplo a mráz na mě nemůže! A to i když je zrovna 10 nad nulou. Je přece prosinec!
  • Vanoční čaj, punč, svařák.... Všechno tohle vánoční zimní pití, po kterém by se mi v červenci tak možná zvedl žaludek
  • Svíčky. Nehřejou, ale pocit tepla v pokoji dokonale vytvářejí! (ale krb bych měla radši)
  • Dobrá knížka. Momentálně všechnu beletrie plně nahrazují ilustrované pohádky o lidském těle, ale čas na knížk use vždycky najde! Alespoň před spaním!
  • Masti, krémy, balzámy. Jakmile přijde zima, mám strach, že se vyloupnu z celé svojí vnější slupky a nic ze mě nezbyde. S prosincem přicházi moje úchylné neustále natírání se čímsi. Paranoia
  • Huňaté svetry. Mám jich už ve skříni tolik, že vypadám, že bydlím na sibiře, ale stejně je pořád kupuji. Každou zimu. (A pak nosím pořád dokola maximálně 2) 
A bez čeho zimu nepřežijete vy?


13 comments:

  1. Já bych fakt nepřežila bez velké šály a hlavně bez rukavic! ( i s nimi mám pocit, že mi ruce brzo upadnou a to i v 10°C :/ ) Jinak krb, knížku, teplý čaj a cukroví, to si představuju vždy, když venku mrznu a těším se domů :)

    ReplyDelete
  2. Hezký článek:) mám to uplně stejné:) Já bych se bez šály v zimě asi vůbec neobešla!

    ReplyDelete
  3. Do zimy jedině s pořádnými rukavicemi. Zrovna dnes jsem si jedny koupila ve výprodej v HM - vlna a mohér :)

    rannicervanky.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. to je super nápad na článok! krásne spracované :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. Miluju šály! Velké šály! Ta tvoje je moc pěkná. :) Jen na čepice jsem ještě vůbec nepřišla, ale musím začít, protože je vážně zima!

    ReplyDelete
  6. Ja mam zimu rada, jen skoda, ze nam na Vanoce nenasnezi :-( A se vsemi vecmi souhlasim, to jsou proste must have kezdicke zimy! :-) A super, ze jsou zpatky tve clanky, vzdy tvuj blog rada ctu :-)

    ReplyDelete
  7. ten čaj z ikey taky mám, je skvělej)) a jinak suprovej clanek!

    ReplyDelete
  8. Tak s tím prostě musím souhlasit :) hrozně se těším až uděláme vánoční výlet do Ikea a já si tam nakoupím svíčkyy! A taky na další návštěvu trhů s teplými nápoji, ňam ňam :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  9. Ty šály...bez nich to nejde, klidně 3 období v roce! Svetrů mám stále málo (*odkašlávám si*( a svíčky jsme si raději začali vyrábět sami :D Jinak by se člověk nedoplatil :D

    ReplyDelete
  10. Zimu bych bez huňatých svetrů a šál opravdu nepřežila :D ! Krásný článek !

    runeatandtravel.blogspot.com

    ReplyDelete