Thursday, December 31, 2015

Vánoce a konec roku


Občas mám takový pocit, že člověk se ani nenaděje a už jsou zase Vánoce. Ale stejně se na ně každý rok těším a odpočítávám dny už od září. A pokaždé to vždycky tak rychle uteče. Váncoe sice slavíme už od jakživa pořád stejně, ale i tak to má svoje kouzlo. Pečení vánočky (letos trochu ve stredu v pozdní půlnoční hodiny, ranní zdobení stromečku, návštěvy všech příbuzných a nekonečná spousta jídla, každý rok stejně dobrého. No a najednou je zase konec. A pak ještě silvestr, který teda zrovna v lásce nemám a mám k tomuto "svátku" trochu averzi. Každoroční zúčtování roku a plánování toho dalšího, slibování nemožného a opíjení se do němoty nepatří k mým oblbíeným činnostem. Ale na druhou stranu musím uznat, že rok 2015 byl pro mě asi nejvíc zlomový a ikdyž hodně věcí nebylo zrovna pocitivních, tak jsem za ně ráda. 
Přeji Vám krásný Nový (i nový) rok!


16 comments:

  1. Nádherné fotky! :) aj tebe krásny a úspešný rok 2016 :)
    Me and my ART

    ReplyDelete
  2. Naprosto s tebou souhlasím ve všem, co jsi napsala. Na Vánoce se hrozně těším už od září a najednou je všechno pryč. Navíc letos to bylo celé opravdu extrémně hektické, nestihla jsem si pořádně užít tu atmosféru :(. No a pak oslavy konce roku. Je Silvestr a já co? Sedím doma s přítelem, čteme si a posloucháme u toho Český rozhlas. Nesnášim tyhle nucený oslavy.
    Přeji ti krásný rok 2016 a těším se na další tvoje články :)

    ReplyDelete
  3. Krásne fotky ! :) Tento rok bol aj pre mňa všelijaký - vzostupy aj pády, ale koniec koncov bol pekný :) Nádherný nový rok aj tebe ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  4. Nádherné fotky a tobě taky jenom všechno krásné, i s blogem i se životem! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  5. Jako by jsi mi mluvila z duše... Taky byl pro mě tento rok asi ten "nejvíce zlomový" a plný hezkých a bohužel i méně hezkých věcí...
    A s těmi vánocemi a Silvestrem to mam taky tak. Vánoce zbožňuju a užívám si je plnými doušky, ale Silvestr jsem také nikdy moc neprožívala. Přesně jak píšeš, je to jen záminka k pití, přejídání se a zapalování rachejtlí... To si radši na Vánoce pustim koledy zapalim Františka a okusuju cukroví :D
    Přeji krásný, úspěšný a veselý rok 2016 :*

    ReplyDelete
  6. Musím říct, že i naše rodina slaví vánoční svátky pořád stejně, ale mě to vyhovuje. Jak jsem vyrostla, tak se má pozornost odvrátila od dárků k momentům, které trávíme spolu jako rodina. Jinak, s děním během roku 2015 to mám dost podobně, událo se toho tolik, vše mě ale ponaučilo a posunulo o kus dál a věřím, že ten letošní rok bude lepší :-)
    bára.kára blog

    ReplyDelete
  7. S tím Silvestrem máš dokonalou pravdu! Jinak krásné fotky plné vánoční atmosféry :-) Přeji hodně štěstí ve zkouškovém ;-)

    Kráska dne

    ReplyDelete
  8. já prostě miluju ty tvoje fotky! nádhera! úplně z toho dýchají ty tradiční vánoce :))

    ReplyDelete
  9. aj pre mňa bol rok 2015 taký najviac zlomový :) prajem ti krásny nový rok a dúfam, že si si Vianoce užila :)

    P.S: Chcela by som ťa poprosiť, či by si sa nepozrela na blog mojej sesternici http://partofnicol.blogspot.sk/ je to začínajúca blogerka a veľmi by sa tvojej návšteve, komentáru potešila :)

    ReplyDelete
  10. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    ReplyDelete
  11. Looks delicious!

    Please check my Blog!! :)

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    ReplyDelete
  12. Vianočná Praha je krásna :) Veľmi pekné fotky :) A tá vianočka vyzerá hmmm veľmi lákavo :3
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete