Tuesday, December 1, 2015

5 důvodů, proč miluji advent


Je to ve vzduchu! Když se lokty prodíráte davem v každém nákupním centru. Nebo se polijete horkým punčem. když do vás někdo vrazí ramenem. I v tyhle chvíle, kdy by člověka nenapadlo nic jiného než "nenávidím lidi" je všem odpuštěno, protože jsou přece Vánoce!
Kýč kam se podíváš! Všechno svítí, až z toho přechází zrak, santa stojí ve výloze hned vedle ježíška a koledám není šance utéct. Každý rok je to úplně stejné a to je na tom to krásné!
Skořice a svařák. Je jedno, že trdelník je jen těsto s cukrem a skořicí, je to prostě moc dobrá a teplá věc. A o svařáku, který je pravděpodobně z krabicového vína, nemůže být ani řeč! Tohle je prostě každoroční povinnost!
Svíčky, čaj a teplá deka. Není nic lepšího než trávit celý den před televizí u cukroví s čajem v ruce a v teplé dece.
Povinnosti jdou stranou. Je jedno, kolik toho na vás po Vánocích čeká, na pohádky se čas vždycky najde!


A s tím vším přišla trochu nečekaně i moje blogovací múza a já už si týden plánují články v diáři do budoucna! A protože je právě 1.12 tak mi to přišlo jako neskutečně magický den (ano, potřebuji ta znamení a magické dny, abych se k tomu všemu mohla dokopat!)

15 comments:

  1. Loni jsem moc vánoční náladu neměla, ale letos to na mě už dýchlo. Pálím jednu svíčku za druhou, hledám co koupím za dárky, jak je krásně zabalím (letos chci originálně), těším se až budu péct cukroví, hledám vánoční filmy, na které se chci podívat a těším se až v sobotu pojedu do Vídně na trhy.
    Bohužel mezi Vánoci a Silvestrem musím na inventury do práce a pokud to bude blbé ,možná půjdeme i na Silvestra do práce. A to fakt nechci :(

    ReplyDelete
  2. Krásny článok ! Advent takisto milujem a veľmi si ma potešila článkom ! dúfam, že budú častejšie :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  3. Ja milujem všetko okolo Vianoc a s tým, že všetky povinnosti počkajú po Vianociach je vážne skvelá myšlienka. Predsa len, by si človek mal užiť tieto nádherne sviatky. :)) som zvedavá na plánované články :)

    ReplyDelete
  4. Naprosto s tebou souhlasím, máš pravdu uplně ve všem se s tebou shodnu:)
    Miluju těn čas Vánoc:) A strašně se těším na další vánoční články!:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. Krásně napsané, uplně na mě dýchla atmosféra českých Vánoc... ♥

    xoxo Suzy ( ˘ ³˘)♥
    THE KAWAII PLANET

    ReplyDelete
  6. Jee zase další článek:) hrozně mě baví tvoje články, líbí se mi na tobě, že jsi taková tradiční, česká.. Vždycky se těsim na nejake food fotky z obedu u tvoji babicky, kdy jste meli to zeli a tu husu k tomu a ty to zase vyfotis tak.. Tradicne proste:)) moc meto bavi:))

    Ja letos Vánoční náladu (narozdíl od extrémního lonska) nemám :( asi je to tím, ze na mesic (i pres svatky) jedu pracovat do rakouska a tak nejak me vanoce obejdou:(

    ReplyDelete
  7. Mám to stejně, taky miluju advent a Vánoce.. :-) čím jsem starší, tím víc! :-D i svůj adventní kalendář mám, a to je mi 23.. :-D Mimochodem krásná fotka! :-) Měj se krásně! Anet. http://aonway.com/

    ReplyDelete
  8. Už jsem do Vánoc úplně zažraná a tímhle článkem se to jen potvrdilo, musím se konečně dostat na nějaké trhy!! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  9. Magicke dny moc dobre znaam 😀

    ReplyDelete
  10. Na mě ta atmoška letos ještě vůbec nepřišla, musím co nejdřív zavítat na trhy, koupit si trdelník a svařák a bude mi hej :) Svíčky pálím a čajíky popíjím už nějaký ten týden :)

    ReplyDelete
  11. Advent zbožňujem viac ako samotný Štedrý deň :-) Dôvody prečo si zhrnula úplne dokonalo. Pokoj, rozprávky, radosť a svetielka, kam sa len pozrieš.

    ReplyDelete
  12. Už jsem se tak těšila na tvůj článek :) :D !

    ReplyDelete
  13. Ah keby tie povinosti naozaj išli bokom :D

    Me and my ART

    ReplyDelete
  14. To s temi trhy a svetylky je presne, kazdy do tebe vrazi, davy ukricenych deti a tebe jen napadne VSECHNY VAS NESNASIM! ale Vanoce,takze okkk^^

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete