Friday, September 11, 2015

Září


Nestačím se divit, jak to všechno letí. Zaří je takový ten poslední highlight prázdnin. Předevčírem jsem se vrátila ze seznamováku, jakžtakž dospala spánkový deficit, strávila hodiny ve sprše, abych konečně trochu rozmrzla a zítra ráno vyrážím do Říma. Mrzí mě jen, že jsem si tak nějak nestihla sepsat seznam věcí a podniků, co chci vidět a v průvodci to nenajdete, takže jestli jste tam někdo byl, tak každý komentář ocením zlatou hvězdou! 


Kavárna DoubleB na Vinohradech. Kavárna, kde si vyrábí domácí sirupy a všemožné příchutě do kafe sami a opravdu to stojí za to! Bazalkové iced latte bylo naprosto bezkonkurenční!

 Dalším objevem měsíce je sýrárna Raclette U Sýráku v Dejvicích. Nejen vynikající sýry (ať už v toastu, salátu, chlebu nebo jen tak), ale také extra hustá polévka... My měli dýňovou a karotkovou s chilli a obě byly skvělé
a plus za servírování!


 Také jsem měla možnost navštívit akci v Gourmet academy, kde jsem koukala jak flambovat palačinky.. No nevím, jestli budu mít odvahu zkusit to i doma, ale palačinky byly naprosto výborný!


 Na konci srpna jsem si taky uběhla svojí nejrychlejší míli na Nike Speed Week // A taky byla ještě několikrát v Angelatu.. (ani si nepamatuju, kdy jsem naposled měla v Praze zmrzlinu jinde)

A nakonec ještě proteinový french toast s čokoládou a skořicí.

14 comments:

  1. jéé, užij si řím :) Fotky jsou nádherné, sbíhají se mi sliny. Hlavně na zmrzlinu :D

    ReplyDelete
  2. tá káva vyzerá neskutočne lahodne! :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. Fotky sú ako vždy krásne :) A tá káva ♥
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  4. Z Říma jsem se nedávno vrátila, takže jsem ještě plná dojmů. Doporučuju čtvrť Trastevere, kde jsem měla nejlepší zmrzlinu v životě v Gelateria del Viale. Doporučuju kokosovou. :) A kamarádka si dala nějakou u Fontány di Trevi, která byla taky naprosto vynikající. Zmrzlin jsme ale snědly nespočítaně a žádná nebyla špatná, takže v Římě asi nemůžeš šlápnout vedle nikde. ;)

    ReplyDelete
  5. U tebe jsou ty fotky vždycky nejkrásnější! :)
    O Římě mám na blogu asi 5 článků ze začátku prázdnin, a co určitě stojí za to je zmrzlina Fatamorgana hned u Vatikánu, nejlepší výběr příchutí!:)

    ReplyDelete
  6. Máš tak neuvěřitelné fotky :) !
    Můžu se tě zepat, používáš hodinky na běhání ? Chci si nějaké pořídit a potřebovala bych poradit :).
    Škoda že nejsem z Prahy ta "sýrová" restaurace bude boží , miluju sýry :D !

    ReplyDelete
  7. Pekné fotky a v Ríme si to uži :) Raz by som tam tiež chcela ísť ♥

    ReplyDelete
  8. Ta první fotka je naprosto kouzelná :) Krásné fotky a článek, kavárna i sýrárna vypadají super :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  9. Na angelato si brousím zoubky, jak si ji všichni pořád tak pochvalují :3 :D

    ReplyDelete
  10. Článek plný dobrot a nakonec ještě ten toas, ach! <3 Ať se ti v Římě líbí!

    ReplyDelete
  11. vždy tak krásne fotografie! veľmi pekný článok :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    ReplyDelete
  12. takových dobrůtek... dýňovou polévku jsem chtěla vyzkoušet doma, protože jsou teď dýně prakticky všude, ale nějak se toho stále bojím a nevím, co čekat od té chuti :) krásně si to užij v Říme, budu se těšit na fotky!

    ReplyDelete
  13. Uži si Rím a teším sa na článok a fotky z neho. :) tie fotky sú nádherné! Perfektná kvalita :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    ReplyDelete