Saturday, August 1, 2015

Směr Barcelona


 Je to tady, červenec končí a to, co pro mě bylo zářivým bodem v krušných chvílích je tu. Momentálně balím, přemýšlím nad tím, co všechno budu ptořebovat a nemůžu se dočkat. Zítra ráno do Barcelony!  
Tento rok se s Barcelonou roztrhl pytel, (stejně jako s Římem, kam jedu v září haha :D) takže ano, je to tak trochu mainstream trip.. Přijde mi, že tam vyráží každý druhý až se trochu bojim, že to tam bude jak na Mácháči. Každopádně.. foťák je nabitý, pamě´tovka pročištěna a vy se můžete těšit na další explozi fotek Barcelony.. tentokrát ode mě..
Ale ještě než na mě padne ta pravá cestovní horečka, je tu několik fotek z minulého týdne.. 


Pstruha zbožnuju, ale zbožnovala bych ho víc, kdyby neměl tolik kostí :D // Kuskus s grilovanou zeleninou, fetou a bazalkou.. 

 Chatařské obědy na terase.

A grilování!♥

 Nejlepší klasika. Kuřecí maso, mozzarela, avokádo, rajčata, ledový salát a balsamiko.. // Moje první quest bar. No žádný zázrak na jazyku to nebyl :D

 Červenec bych prohlásila dortovým měsícem. U nás v rodině má totiž skoro kadý týden někdo svátek nebo narozeniny. Tentokrát malinovo tvarohový dort pro mě od babičky. 

A borůvkový rádoby ombre cheesecake pro mamku ode mě.

Kavárenské odpoledne, 2 kavárny za odpoledne // Plánování Barcelony v nové dejvické kavárně Místo.. Je nádherná, prostorná a s kávou doubleshot nikdy nešlápnete vedle! 

20 comments:

  1. To máš pravdu, že teď do Barcelony všichni jedou :D Já tam jedu v září a hrozně se těším :D Byla jsem tam před dvěma lety a je naprosto úžasná:) Moc se těším na tvoje fotky, užij si to tam :) !!! přeju ti šťastnou cestu. E

    ReplyDelete
    Replies
    1. PS: Ten borůvkovej cheesecake je naprosto boží !

      Delete
  2. Nemůžu se dočkat Tvých fotek <3 konkrétně Tvoje cestovatelské jsou moje nejoblíbenější!!! Martinko, maximálně si to užij, Barcelona je dokonalá !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo a i ja musim rict, ze ten boruvkovy cheesecake.... Ach muj boze !!!!

      Delete
  3. uži si výlet ! :) a krásne fotky ako vždy :)
    COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  4. Nádherný fotky (jako vždy) a ty dorty vypadají dokonale! Už se těším na fotky z Barcelony :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  5. Užij si Barcelonu! :) Tam jsem ještě nebyla.. pak dej vědět, jak se ti tam líbilo :).

    ReplyDelete
  6. Z těch tvojich fotek jídel se mi vždycky sbíhají jenom sliny:))

    ReplyDelete
  7. Fotky jsou naprosto úžasné, a ten borůvkový cheesecake mě opravdu dostal, je úžasný! Musíš být neskutečně šikovná. Užij si Barcelonu a měj se hezky :)
    CHIC Adriana

    ReplyDelete
  8. Aaach až som vyhladla :) a tie torty vyzerajú neskutočne prekrásne :) ja sa vždy chystám nejakú takú pripraviť, ale vždy ostanem pri klasike Tiramisu alebo Trasenej torte :P

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY Playboy - Play it Wild

    ReplyDelete
  9. Je pravda že do Barcelony se teď hodně jezdí. Vždy někdo něco určí a hned tam jedou všichni. :D Já letos ještě asi zůstávám doma, ale Ty si to pořádně užij!
    VJ Photodiary blog

    ReplyDelete
  10. Jeee Barcelonu si moc a moc užij!! :)
    A úplně stejný talíře i zelený hrníčky s podšálkama máme na chatě taky, asi retro klasika:D

    ReplyDelete
  11. tortičky vyzerajú úplne skvelo a Barcelonu si uži :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  12. to by pak člověk nemohl cestovat asi nikam :D Barcelona je sen mého přítele, tak doufám, že nám to jednou vyjde a podíváme se tam :) ty dorty, mmm! <3 nechceš si otevřít cukrárnu? ;)

    ReplyDelete
  13. Joo taky plánuji Řím v září :) Nebo Barcelonu, mám dilema kam první.. :D

    ReplyDelete
  14. No tak ten borůvkový cheesecake <3333 A Barcelona a Řím fakt letos jedou, na konci srpna jedeme s přítelem právě do Říma, Benátek a Florencie, už se těším! A těším se i na tvé fotky :)

    ReplyDelete
  15. Páni ,zase krasny fotky !
    Uzij si Barcelonu :) !
    Ten cheescake me naprosto ucaroval,nechtela bys pridat recept :) ?
    Pstruhy budeme zrovna dnes grilovat :D !

    ReplyDelete
  16. Skvělé fotky, hned bych si dala nějaký z těch dortů :D užij si Barcelonu, jednou bych se tam chtěla taky podívat :)

    ReplyDelete