Tuesday, August 25, 2015

Poslední dny

konečně! začíná dýnová sezona

Poslední měsíc je takový všelijaký. Na jednu stranu si letošní prázdniny užívám víc, než kterékoliv předtím (a o to jsem radši, že je mám o měsíc delší!), ale zároveň mě děsí ta představa všech změn, co se najednou chrlí ze všech stran. Hodně kamarádů odjelo nebo teprve odjíždí studovat pryč z Prahy a i když je mi jasný, že zhruba za měsíc tuhle samotu vystřídá Čihák a jeho anatomie, tak se mi po všech stýská už teď. No ale aspoň je tu důvod cestovat a všechny navštěvovat, protoe známosti po světě se hodí vždycky.

Moje premiera s kokosovou vodou, aneb elixirem zdraví za nelidské peníze.. No dobrá byla, to musím uznat.

Kuskus, feta, grilovaná zuketa a rajčata

Novinka od Pfanner do horkých letních dnů.. Ledový čaj bez cukru a sladidel a musím říct, že je výborný! Konečně ledový čaj, co opravdu chutná jako čaj a ne limonáda.

Znáte kočičí kavárnu v Karlíně? Můžete si tu dát kafe a dort a sedět mezi kočkama.

Vstávání do práce už je zase za tmy... Podzim se blíží // ještě Barcelona

Novinka od alpra aneb kokosová smetana.. Tahle věc se u mě pasovala na top alpro výrobek, protože je to neskutečně šikovná věc.. Malá krabička, extra hustá smetana s výraznou vůni kokosu a hodí se plně do všeho.. Troufla bych si říct, že na vaření je lepší než pravé kokosové mléko.. (Už jen proto, že se snáš používá:D) Viz Dýňová polívka na začátku a tady Chicken tikka masala.



Brokolicový quiche a ledové kafe v Café Jen na Vinohradech // Rychlovečeře v podobě vajíček a červené čočky.

23 comments:

  1. Martinko užij si ještě měsíc navíc a nepřemýšlej moc nad tím, co bude, jak všichni odjíždějí a tak...zažila jsem to samé :-) hlavně to neber nijak negativně, já jsem k tomu měla trochu sklony se hroutit už dopředu, ale nakonec je to zbytečné :-) Mimochodem...prvákovské bible aka Čiháka jsem se během celého roka dotkla asi tak pětkrát...aano nemám tu učebnici ráda, prostě jsem se rozhodla, že se z ní učit nebudu a stejně se to zvládlo :D
    Mimochodem...jdu pro kokosovou smetanu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju Péťo! :) No mám to dost podobně... Všeho se bojím už dopředu, ale tak zase lepší očekávat horší a pak být mile překvapena :D No jsem zvědavá!
      A rozhodně pro ní utíkej! Stojí za to!

      Delete
  2. Ahoj :) můžu se zeptat kam jdeš na vysokou, že budeš mít Čiháka? Na Karlovku? Tam jsem měla anatomii i já a musím uznat, že to nebylo tak zlé ;)
    Krásné fotky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj . ááno, na 2 lf.. no já doufám ,že to nebude takové peklo, jak se říká! :) děkuji

      Delete
  3. Kokosovou vodu teď vidím hodně, ale musím říct, že mi vůbec nechutná. Do kočičí kavárny bych si chtěla jednou zajít, musí to tam být super! :)

    ReplyDelete
  4. Ešte som nemala zatiaľ šancu vyskúšať kokosovú vodu, ale určite si ju chcem zaobstarať :D krásne fotky ako vždy :)
    THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  5. Krásný fotky ! :)
    Muzu se te zeptat jak casto etd behas ? Nechtela by si o běháni napsat zase nějaký článek ? :)
    A ta chicken tikka masala vypaad bajecne,muzu se zeptat jak jsi ji udelala :) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ted momentalne tak 1-2x do tydne :) a clanek uz se chysta!

      Delete
  6. dyňová a cuketová a baklažánová sezóna teraz je to najlepšie! nechcela by si pridať ten recept na kuraciu tiku masalu? vyzerá to mega dobreeee :)

    ReplyDelete
  7. Mmm samé mňamky, dýňovou polévku mám moc ráda, s tím Alprem ji taky vyzkouším! Souhlas, známosti v zahraničí se vždycky hodí :) BEAUTYPUSINKA

    ReplyDelete
  8. za sebe jsem tak nějak zjistila, že když trávim čas tím, že nad něčím stresuju, nakonec mě srazí něco úplně jiného ze strany, ze které jsem to nečekala... takže teď stresuju nad tím, jak se usilovně snažím nestresovat :D

    ReplyDelete
  9. Ty fotografie koček jsou tak krásné.. :-)

    ReplyDelete
  10. Ty fotografie koček jsou tak krásné.. :-)

    ReplyDelete
  11. Já z tvých fotek prostě nemůžu. Úžas! :)

    ReplyDelete
  12. jedlo opäť vyzerá skvele :) a s tým odchodom kamarátov ti úplne rozumiem, bohužiaľ je to niečo, čomu sa nedá vyhnúť :/

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  13. Nádherné fotky :)
    Mně se teď jedna z nejlepších kamarádek stěhuje do Londýna. V jednu chvíli jsem šťastná, že si plní sen a že za ní můžu jet a v druhou brečím, že bude pryč. Každopádně nemůžu nějak uvěřit, že jsem najednou ve věku, kdy se kamarádi začínají stěhovat pryč a navíc to za rok to čeká i mě :)

    ReplyDelete
  14. ách, dýňovou už jsem taky letos měla :-) s Čihákem to nepřeháněj, na učebnice je fakt hrozná, třetí díl už jsem ani neotevřela :D ale u nás (LFP) tím, že byly každý týden průběžný testy, tak to i celkem donutilo se učit, v dalších letech ale má morálka začala upadat :D

    kraskadne.blogspot.cz

    ReplyDelete
  15. Nádherné fotky :) to alpro asi budu muset vyzkoušet, protože ho vidím snad všude :) a dýňová sezona je super, už se těším na pumpkin spice latté ve Starbucksu :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Zaujal ma ten ľadový čaj, o ktorom som ešte nepočula. :-) Inak pekné fotos. :-)

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    ReplyDelete
  17. loving this outfit…looking great sweetie!!
    http://www.2016bagoutlet.com

    ReplyDelete