Saturday, July 11, 2015

Random


Posledních pár týdnů se neslo ve znamení bolesti nohou a překonávání změny režimu. Oproti okolí si teď tak trochu připadám jako v jiném světě, jelikož budík mi zvoní v 4:50 a do postele už doslova padám v 21 hodin.. Teda pokud ještě nejsem v práci. Ale člověk si zvykne na všechno! Nezdá se to, ale den je potom mnohem delší a krásnější, když člověk chodí spát doslova za tmy a vstává při východu slunce. 

 Odpočinkový den, v neděli na chatě v bázenu (a při 40°C)

 Rodinné oslavy a babiččin dort z mascarpone.. mnam

 Pořád mě salátová úchylka neopustila

 Rybízový kynutý koláč. Symbol léta.

 Grilování

Farmářské trhy na Jiřáku

19 comments:

  1. Dort a rybízový koláč vypadají naprosto božsky :)

    ReplyDelete
  2. opravdu nádherné fotky :) a kdybych mohla tak si koláč dám hned :)

    ReplyDelete
  3. Martinko jak ja miluju Tve clanky ❤️❤️

    ReplyDelete
  4. To jídlo vypadá hrozně dobře! :) moc povedené fotky ;)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  5. Tyhle trhy jsem na Jiřáku míjela snad pořád (chodím tam kolem do školy), ale nikdy jsem se podívat blíž nebyla :D Jinak ten dort vypadá dost dobře!:)

    ReplyDelete
  6. Já bych si nedokázala představit jít teď spát v 21.00, je ještě světlo. To mně prostě nefunguje. Ono něco jiného je jít spat odpoledne, takový ten šlofíček. To i usnu, ale večer za světla, přes to vlak nejede.... :D

    ReplyDelete
  7. krásne fotky :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. Rybíz mám také spojený s létem- a s babiččinou zahrádkou :) Krásné fotky)

    ReplyDelete
  9. Já se na tom teď snažim pracovat a vstávám čím dál dřív, a fakt je pravda že ten den je pak mnohem krásnější a takový pořádně užitý :)

    ReplyDelete
  10. hezké fotečky:) a babiččin dort vypadá nádherně:)

    ReplyDelete
  11. Já mám teď také překopaný režim, tedy vlastně žádný kvůli brigádě pořádně nemám. A docela mi to chybí. Už se těším domů, kde budu moci vše řídit podle sebe, vařit si svá jídla a cvičit! :)
    Všechno to jídlo vypadá skvěle! :)

    ReplyDelete
  12. Miluju rybízové buchty ♥ Spojení sladkého a kyselého je to nejlepší :) a dort vypadá moc dobře :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Mám doživotný zákaz sledovania tvojho (dokonáleho :3) blogu neskoro večer! :D potom mám chuť ísť vyjesť polku domácnosti :3 krásne fotky

    ReplyDelete
  14. To ranné vstávanie je nádhera, už asi tri letá za sebou sa snažím vstávať čo najskôr - no, s prihliadnutím na to, že mám prázdniny :-) - a keď vstanem cca o tej 7., dni sú omnoho krajšie, ucelenejšie a pravda, akosi dlhšie. Už si neviem predstaviť vylihovanie do 9. či 10. hodiny, a to niektorým je skoro aj to :-D.
    Fotky zachytávajú pekný pohľad na prázdniny - pripomínajú mi, aj keď neviem úplne prečo, prázdniny s rodinou na chalupe v prírode.

    lovevalentina.blogspot.sk

    ReplyDelete
  15. To ranné vstávanie je nádhera, už asi tri letá za sebou sa snažím vstávať čo najskôr - no, s prihliadnutím na to, že mám prázdniny :-) - a keď vstanem cca o tej 7., dni sú omnoho krajšie, ucelenejšie a pravda, akosi dlhšie. Už si neviem predstaviť vylihovanie do 9. či 10. hodiny, a to niektorým je skoro aj to :-D.
    Fotky zachytávajú pekný pohľad na prázdniny - pripomínajú mi, aj keď neviem úplne prečo, prázdniny s rodinou na chalupe v prírode.

    lovevalentina.blogspot.sk

    ReplyDelete