Friday, July 17, 2015

Půlka července a tipy kam v Praze


Půlka července je pryč, zatím to vypadá na léto jak má být. Můj to-do list se sice neustále prodlužuje (jako dojít konečně na očkování, zjistit jak vůbec přežiju finančně v barceloně atd..) ale šechn ose v tomhle ročním období zdá krásný.. bohém 

Kuřecí maso, syrovátkový sýr, avokádo a balsamiko.. a pěkně venku na sluníčku! // Čtvrt kila flank steaku, hořčičná omáčka a sledování chirurgů

Naprosto dokonalá kuchařka, pokračování Deníku Dity P. Nevím jak vy, ale kuchařky většinou nevybírám jen podle receptů. Pokud nutně na něco recept potřebuji, tak většinou používám internet. Na kuchařkách si ale užívám ten příběh a krásné fotky.. A v tom je Dita pro mě zatím nepřekonatelná. A jestli máte někoho, kdo miluje vaření a pečení, tka je to naprosto perfektní dárek !


V Praze zažívají v poslední době velký boom farmářské trhy. pravidelně jsou každý týden na několika místech, ale pokud můžu za sebe nějaká konkrétní doporučit, tak jsou to trhy na Náplavce (kde je ale většinou hodně hodně lidí) a nebo trhy na Jiřáku.

Skvělý špenátový quiche a nepřekonatelný extra velký mandlový croissant 

A zase salát... // Upsání se ďáblu, už je ze mě oficiální medik.


A nakonec ještě tip na kavárnu. Coffee room na Vinohradech. Je maličká, ale kafe mají výborné! 





9 comments:

  1. trhy na Náplavce mám hrozně ráda ale na mě už tam je fakt moc lidí :( ty tvoje saláty vypadají bezkonkurenčně uplně!

    ReplyDelete
  2. Díky za tipy na trhy. Žiju v Praze teprve krátce a zrovna včera jsem přemýšlela, že bych na nějaké zašla. :)

    ReplyDelete
  3. Miluju ty dortíky a koláče na Jiřáku :)

    ReplyDelete
  4. Ta kavárna vypadá naprosto kouzelně :) a nádherné fotky, poslední dobou jsem si quiche hrozně oblíbila! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  5. Já ty tvoje fotky zboznuju a díky za tip až se objevím v Praze (což bude trvat jeste nejakou dobu :D) tak na Jiřák urcite zajdu :)

    ReplyDelete
  6. Krásne fotky ako vždy :) tie šaláty sú super, aj ja som im toto leto nejako podľahla :)
    COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  7. všetko to jedlo vyzerá skvelo ;) ja tiež v poslednom čase obľubujem trhy, pretože je to obrovský rozdiel oproti tomu, čo predávajú v obchodoch

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. Ach Martinko, ty Tvoje články ♥...
    líbí se mi, že nejsem v té salátové posedlosti sama, bez legrace jednou až dvakrát za den je u mě salát :D
    aaa a farmářské trhy jsou dokonalé, v Plzni na ně taky pravidelně chodím a nedokážu pohopit to neuvěřitelné množství lidí, je tam vždycky naprosto narváno :)

    ReplyDelete