Thursday, July 23, 2015

Momenty z Prahy a Francie na Kampě


Nejsem kdovíjaká vlastenka.. Popravdě vlastně vůbec, ale pokud jde o Prahu, tak na tu nedám dopustit. Je pravda, že je malá, češi často nepříjemní a v centru je to jeden ruský souvenir shop za druhým, ale i tak má svoje kouzlo. V Praze bydlím od malička a i dnes si užívám každou procházku centrem. Ono totiž čekat v davu každou hodinu na Staromáku na orloj a řídit se podle všech turistických průvodců je jedna věc, ale vyrazit na slepo je věc druhá. A to platí o Praze i o jakémkoliv jiném městě. Všechna panoramata si můžete koupit na pholednici, ale ten pravý genius loci zažijete jen na vlastní kůži.. 



Každý rok se na Kampě v červenci koná francouzský trh. Já už zde byla po 3. a opět odcházela o několik set lehčí se spoustou sýra a baget.. Teď sice znovu až za rok, ale jestli se do Prahy příští léto vydáte, nenechte si ho ujít!


18 comments:

  1. Francouzský trh na Kampě - jedna z věcí, co mi utekla (a to dělám kousek vedle). Ani fakt, že jsem ušetřila, mne neuttěší. Ale vedro v kombinaci s hromadou práce bylo proti...

    ReplyDelete
  2. Nádherný fotky! Ta fotka starého okenního rámu je dokonalá a na ten trh bych chtěla! Mňam!! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  3. moc hezké momentky, na francouzském trhu jsem také byla, ale moc mne nenadchnul

    ReplyDelete
  4. Ty jo, škoda, že jsem ho prošvihla... hezké fotky ;)

    ReplyDelete
  5. Ne nadarmo se říká: "Praha, srdce Evropy" :)

    ReplyDelete
  6. krásný! mám ráda tvůj styl focení :))

    ReplyDelete
  7. Ja som Prahu navštívila len raz, bola som s mamkou na dvojdňovom výlete. A zamilovala som si ju. Chcela by som sa tam čo najskôr znovu vrátiť.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    ReplyDelete
  8. Praha je úžasná a na francouzském trhu bych byla ve svém živlu!

    ReplyDelete
  9. krásne :) ja zatiaľ jediné čo som mala z prahy možnosť vidieť bolo letisko, a ešte štadión slávia praha :D :D

    ReplyDelete
  10. nádherné fotky, predsa ako vždy :)
    ľúbezná

    ReplyDelete
  11. krásné fotky, nejvíc mě zaujala ta s tou bublinou :))
    in another galaxy

    ReplyDelete
  12. na Francouzském trhu jsem byla taky. Skvělá atmosféra!:)

    ReplyDelete
  13. V Prahe som bola tento rok po prvýkrát a je to skutočne nádherné mesto. Ako hovoríš, zažiť atmosféru na vlastnej koži je ten najlepší spôsob ako objavovať. Bohužiaľ nám na také blúdenie mestom neostalo veľa času, pretože sme vcelku mali na Prahu asi iba 8-10 hodín. Určite sa chcem ešte vrátiť, a to aspoň na týždeň. :-) Mimochodom, máš nádherné fotografie.

    lovevalentina.blogspot.sk

    ReplyDelete
  14. Krásný fotky! Žiju v Praze sotva dva měsíce a nejsem nějak extra nadšená. Na tvých fotkách vypadá nějak mileji. :))

    ReplyDelete
  15. Máš tak uzasny fotky,skoda ze takove trhy jsou 100 km ode me :D !

    ReplyDelete