Sunday, June 21, 2015

Yoga update II.


Jednadvacáty červen není pouze 1. oficiálním letním dnem (a že to tak venku vypadá), ale i mezinárodním dnem jogy. Není proto náhoda, že stovky lidí dnes míří do o2 areny na Reebok yoga sensation, kam jsem tak zatraceně chtěla, ale protože jsem škudlil a člověk nerozhodný, tak tenhle svátek oslavím tak možná doma v pokoji s parťákama na youtube. Na druhou stranu je to ale ideální příležitost se podělit o to, jak to teď s jogou vlastně mám a nemám a taky doporučit pár mých nových objevů.
  Pár mých oblíbených online instruktoru jogy, jsem vám už ukázala v minulém článku. Tentokrát půjde hlavně o oblíbená konkrétní videa. Za poslední půl rok jsem joza teda moc nedala.. Z průměrně 2 hodin jogy týdně se staly pouhopouhé 2 hodiny měsíčně po menších dávkách. Na lekce jsem už nechodila a opět jsem se vrátila k youtube a kratším 15-45 min lekcím. Ne že by mě joga přesstala bavit, spíše byl problém v tom, že v tom volném čase, co jsem si už konečně ke cvičení našla, jsem měla chuť se spíše pořádně zničit, abych už na ty povinnosti a učení nemusela myslet. Většinou jsem je zařadila po běhu nebo před spaním, abych zahnala noční můry.
.
 
Pokud se chcete pořádně protáhnout, ale i trochu zpotit, tak pro vás budou ideální tyto dvě hodinové lekce


 
Tima už jsem vám ukázala minule a jeho serie lekcí proti stresu se letos na jaře více než hodila. Skvělé před spaním!

 
A na závěr ještě 2 univerzální lekce trvající kolem 30ti minut, což mi přijde tak akorát, pokud zrovna moc nestíháte.

A jaký máte vztah s jogou vy? Cvičíte jogu, nebo máte radši dynamičtější cvičení? Máte nějaké tipy?

12 comments:

  1. jóga je super :) páči sa mi, ako pôsobí na telo, ale hlavne na myseľ ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. jogu mám ráda, ale necvičím ji, ale jednou bych určitě chtěla! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  3. Já jógu miluju! Jsem na ní tak trochu závislá řekla bych, protože jakmile ji třeba týden necvičím ani jednou, tak jsem taková nesvá a cítím, že se potřebuji nějak pořádně protáhnout a pořád se kroutím :D . Jóga je vlastně jediný sport, který dělám (protože jiné sporty mě nebaví nebo mě baví až potom, jako třeba běh, který si nedokážu bohužel vůbec užít :( asi proto, že neumím běhat správně). Mám raději pomalejší formy jógy, ráda se v pozicích uvelebím na nějakou chvíli, ale zase ne moc pomalé, abych během cvičení neusnula :D

    ReplyDelete
  4. Joga je asi najskvelejšia vec! Na začiatku roka sa mi darilo cvičiť ju takmer každý jeden deň, ale ako sa viac blížil koniec školy, tak som na ňu bohužiaľ vôbec nemala čas. Tak dúfam, že v lete sa k nej znova vrátim tak pravidelnejšie, pretože ma úplne nabíjala energiou a cítila som sa celkovo stále taká šťastná a pozitívne naladená. :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a určite odporúčam yogabycandace :)

      Delete
  5. O joze čím dál víc přemýšlím. Potřebuju něco, kde si odpočinu i duševně a nic šílenýho skákacího. Tenhle článek bude asi znamení, nejsem moc na to, abych chodila někam hromadně, takže pustit si předvičení pěkně v klidu doma bude to nejlepší. Moc děkuju a doufám, že vydržím.

    ReplyDelete
  6. Já jí prostě nemůžu přijít na kloub..prostě se do ní nedonutím..:D

    ReplyDelete
  7. jóga pro mě vždy znamenala ztělesnění ráje, člověka to fascinuje, touží po tom, ale když dojde na praxi, tak se to zdá místy až nedosažitelné, jednoduše jsem asi neměla štěstí na videa, všechny mě prozatím spíše odradily, poor me.

    ReplyDelete
  8. Jsem moc ráda, že jsi přidala videa, určitě na ně mrknu! Já cvičím sestavu podle Nike Training club, 45min, snažím se denně, ale daří se mi spíš jen tak 3x do týdne..takže určitě se těším na ta hodinová videa, ale občas po ránu bych chtěla i něco kratšího :-) A na Reebok sensation jsem nešla z podobných důvodů, dlouho jsem váhala :D

    ReplyDelete
  9. Já zkoušela jógu když jsem byla po nemoci a nemohla jsem pořádně cvičit. Jako jo, docela mě bavila, ale jsem spíš taková akčnější, než klidná, takže za to spíš to skákání a zvedání :D

    ReplyDelete
  10. Jogu cvičim asi trictvrte roku a hrozne jsem si ji zamilovala. Jak si nezacvicim hodinku tydne jsem celá nesvá. Ráno vždy cvicim pozdrav slunci a pak nejradši třeba pul hodinku pred spaním :))). Nejradši cvičím podle sebe a nebo podle Lesley,Candace a Tima :). Vlastne diky tobe jsem prisla k joze :) Dekuju !

    ReplyDelete
  11. Cvičím už jedině jógu, většinou tedy tu Power a k tomu poté nějaké kratší odpočinkové videa z Youtube. :-)

    ReplyDelete