Saturday, June 13, 2015

Údálosti posledních dnů


Konečně přišla ta chvíle, kdy se po hodně dlouhé době nemusím NIC učit a nemusím z toho mít ani trochu černé svědomí.. Minimálně na další 3 měsíce! (a pak teprve to pravé peklo může začít). Ačkoliv v době podávání přihlášek jsem si byla ještě absolutně jistá, jak moc se chci stát zubařkou, tak během těch dalších měsíců mi začalo docházet, jaká nuda by to nakonec byla.. Přece jen, celých 5 let člověka vede jen k jednomu - založit si ordinaci a opravovat lidem zuby. Proto jsem byla ráda, že jsem podala přihlášky i na všeobecné lékařství a o to radši, když jsem se nějakou náhodou tenhle týden dostala na druhou lékařskou do motola.. Sice jsem dlouho uvažovala spíš o první lékařský fakultě v Albertově, která co na pohled mnohem hezčí, ale stresu bylo už dost a podle všech komentářů, první rok tam bych s moji nevyzpytatelnou psychikou nemusela přežít vůbec.. 
No teď ve mně bojuje lenost jít si ostatní přijímačky vůbec zkusit.. Kadopádně do Plzně jedu určitě! Už jen proto, že jsem tam nikdy pořádně nebyla!  

 Moje zrní ala pohanka a bulgur teď vystřídalo až nechutné množství salátů. Na bálkoně už mi kvete druhá várka špenátu a rukoly, na chatě jsem si zasadila polníček a každý týden směřuju na trhy a vracím se obložená listím jak nějaký blázen. Nejoblíbenější varianta zatím je spojení salátu, grilovaného kuřete, aromatické goudy a vlašských ořechů. 

♥ Vlčí máky

A zas a znova.. 

 Letní radosti v podobě ice coffee a zmrzliny.. Máte nějaký típ na zmrzlinu v Praze? Já potom, co jsem poprvé ochutnala tu angelata, žádnou jinou lepší neobjevila.

Grilované kuře, grilovaná zelenina, avokádo

Jak jsem si sama pro sebe upekla čokoládový dort.. Na obalení nervů. 

12 comments:

  1. Marti,takže ty se budeš stěhovat do Plzně?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nene :) jedu tam jen na prijimačky. studovat budu na 2lf v praze v motole :)

      Delete
  2. Taky si prosím jeden čokoládový, prosím ♥ :D

    ReplyDelete
  3. Skvělou zmrzlinu mají v Cacau na Nám. Republiky, příchuť maxi king je bezkonkurenční! :)

    ReplyDelete
  4. Tak at se ti vše vydaří tak jak má:) a moc krásné fotky, ten dort vypadá božsky♥

    ReplyDelete
  5. Tak ten dort je perfektní! :) a saláty s grilovaným masem taky miluju :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  6. Krásný máky <3 a i ta první fotka! A do Plzně určitě pojeď, i sem by ses určitě dostala, a medicína je tu náhodou fajn, ale už abych měla hotovo :D

    ReplyDelete
  7. Gratuluji k přijetí na 2.lf UK, mě to bohužel nevyšlo, tak doufám, že na jedničce budu úspěšnější! :) Hezké prázdniny
    Dobroty od A

    ReplyDelete
  8. Jé gratuluju k 2.lf :) Doufám, že se tam příští rok taky dostanu, tak doufám, že někdy napíšeš nějaký report a tvé dojmy! :)

    ReplyDelete
  9. moc gratuluju :) 2lf byla moje vysněná a bohužel jediná, na kterou jsem se nedostala..teď studuju 3lf a jsem spokojená! Tak držím palce a hlavně ať tě to baví, to je nejdůležitější!!!

    PS. minulý týden jsme měli s přítelem poprvé zmrzku z Angelata a nejradši bych už nejedla nic jiného!

    ReplyDelete
  10. Moc gratuluju k přijetí :). Mě to čeká příští rok, ale jak najednou maturuješ ty, Bloss, Beautygloss i B. tak jsem z toho už taky na nervy :D
    Mimichodem, zvídavá otázka - to mungo si klíčíš sama? Vypadá to zase božsky :)

    ReplyDelete
  11. Jeee, tak to moc gratuluji!:)

    ReplyDelete