Saturday, June 20, 2015

Poslední týden


 První týden mých nejdelších a pravděpodobně i posledních pořádných prázdnin v životě... Za těchto 7 dní jsem stihla

* přečíst 2 knížky
* uklidit skřín a zbavit se 5ti obřích tašek s oblečením
* dokoukat všechny resty v seriálech a sepsat si seznam filmů, co potřebuji nutně vidět
* sestavit si plán, co všechno upéct a uvařit musím za léto stihnout
* koupit si několik nových kousků do šatníku, protože odměnit se je taky potřeba
* po dlouhé době se bez výčitek jen tak flákat
* zapomenout tařka všechno, co jsem se poslední půl rok naučila
* rozepsat asi deset článků a ani jeden nedopsat

No na tom posledním bodě bude ještě třeba zapracovat. Drží se mě zatím jakýsi psací blok a jde to dost z tuha! 


Salát, gouda, cottage, avokádo, fazole, vlašské ořechy

Na chatě

 Grilovaný camembert, špenát a grilovaná rajčata s paprikou a vlašákama.

Konečně se našel čas i na kavárny! 

Objev měsíce, aneb lilkové mini pizzy z Albert magazínu.. Stačí nakrájet lilek na kolečka, pomazat olejem a dát na 15 minut péct do trouby na 180`C.. Připravit si mezitím rajčatovou omáčku, mozzarelu a cokoliv dalšího na pizze máte rádi (u mě šunka a olivy). Dát na lilky, troubu přepnout na gril na 230°C a dalších 5-10 minut nechat zapéct. 

A pro změnu zase turbo oběd v podobě kuskusu s cuketou a tunákem a lilkové minipizzy podruhé.

18 comments:

  1. Závidííím, moc! Já jsem už týden na neschopence, ale jsem opravdu neschopná, nemůžu se moc hejbat, takže jsem si stihla zatím jen vyrobit diář na příští rok :(.

    ReplyDelete
  2. jedlo vyzerá neskutočne dobre, si šikovná :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. Tvoje fotky jsou tak překrásný! A k poslednímu bodu a psacímu bloku...myslím, že je úspěch ty články alespoň rozepsat :D

    ReplyDelete
  4. Jééj, a já ještě musím počkat týden, na ty pravé prázdniny. Ikdyž leháro mám už teď :D..Užívej! :)

    ReplyDelete
  5. Můžu se zeptat, jaké knížky jsi přečetla? :) tý jo, to učení ti vůbec nezávidím, ale to zvládneš určitě :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přečetla jsem Děti chovatelů slonů - Peter Hoeg a Where She Went - Gayle Forman :) obojí bylo super :)

      Delete
  6. Moc krásné fotky a stihla si toho dost teda :)

    ReplyDelete
  7. Nádherné fotky! :) tak to jsi toho stihla hodně! Taky už si musím rozplánovat prázdniny, vymyslet co upeču a tak! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  8. Krásné fotky, teď už mám konečně také čas na knihy, vyklidila jsem tedy jen dvě tašky oblečení a nové pořídila :-) Je to podobné.

    www.bokattyna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. ty lilkové minipizzy mě teda dostaly na kolena, kdo dopustil, že jsem je neznala dřív? taky hodlám přes léto provětrat kuchyni, pořídila jsem si knihu těstovin a vzhledem k tomu, že právě italská kuchyně byla mému srdci po celá staletí nejblíže, pustím se právě do ní.

    ReplyDelete
  10. Jeee dala bych si to kafíčko :3 Těším se na další články a doufám, že nezůstane jen u rozepsání! :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Užívej, jsou to fakt nejlepší prázdniny :) A na ty lilkové mini pizzy se taky musím vrhnout, vypadají skvěle! Z Albert magazínu peču a vařím moc moc ráda a skoro vždycky to je s úspěchem.

    ReplyDelete
  12. Čas na kavárny je důležitej! Bez kafíček ani ránu :)

    ReplyDelete
  13. To jsou tak nádherné fotky ! :))) Já miluju všechno na čem je roztečený sýr a různě vylepšené sátaky takže jediné slovo - MNAM ! :D

    ReplyDelete