Thursday, May 28, 2015

Už skoro prázdniny

 Čaj s ginko bilobou pro posílení mysli! no uvidíme, jak bude fungovat.

 Už je to celých 9 dní co se mi klepaly nohy u maturity. Za těchto 9 dní jsem skoukla nechutně moc seriálů a videů na youtubu, vypila vína víc než za celý minulý rok (ostuda) a začala se opět stresovat... :D Když jsem koukla do diáře a zjistila, že přijímačky jsou vlastně za hodně hodně krátkou dobu, trošku jsem zase začala panikařit a na stůl opět vyskládala horu papíru. A jedeme odznova! 

Poslední dobou jsem si zamilovala saláty.. 
Salát, grilované kuřecí maso, paprika, špenát, rukola, vlašské ořechy a nastrouhaná gouda.

Kryty na iphone jedině z ebay.. každý jen za 30 korun a jaké je to vždycky překvapení, když vám do schránky přijde až po měsící! 

 Vajíčka, rajčata, topinky a sýr

 Moje balkonová úroda špenátu a rukoly 

 Nesmrtelná oběd z jediné pánve... cuketa, květák, quinoa, bulgur, tunák, parmazán 

Zářivý bod léta ♥ 

18 comments:

  1. No ty bylinky máš krásné! Jo, to si člověk oddechne, že jeden stres skončil a zase se do toho může vrhat znovu...znám :D

    Pieces of FRECKLED style

    ReplyDelete
  2. Se saláty souhlasím, taky je poslední době jím furt..:-D asi ze mě bude králík :D

    ReplyDelete
  3. Taky se chystám v létě do Barcelony (snad!:D)..nemůžu se dočkat ♥!

    ReplyDelete
  4. Taky jsem tento rok zasadila bylinky - mátu, bazalku, petržel.. No, máta kvete jak divá, ale bazalka vedle ní vypadá celkem bídně. Četla jsem pak na internetu, že máta má být samostatně, protože bere ostatním živiny :(. Ale chybami se přece učíme, tak co! :) Taky mě čeká příští týden hned několik přijímaček :/ .. Už abych to měla za sebou.

    ReplyDelete
  5. Tak hodně štěstí u přijímaček. Taky jsem ještě nedávno se klepala u maturity ale naštěstí mě přijímačky (nebo spíše talentovky) čekají až v srpnu. A ty saláty vypadají dobře, taky je miluji a taky se chystám s přítelem pěstovat bylinky :)
    Katty

    ReplyDelete
  6. tie kryty na mobil sú super :) s prijímačkami držím päste ;)

    Pozývam na giveaway:
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  7. Držím palce, určite to zvládneš :) Ja sa teraz stresujem zo skúšok.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    ReplyDelete
  8. zvládni přijímačky, držím pěstoi! ty kryty na mobil jsou supr :)
    in another galaxy

    ReplyDelete
  9. tak ten čaj nutně potřebuju :D
    a moc se mi líbí tvoje úroda, my máme na bytě nějaký bylinky, ale špenát bych teda brala víc!

    ReplyDelete
  10. moc krásné fotky:) A držím ti palce u příjímaček!

    ReplyDelete
  11. Hlasis se na medinu?:) kam presne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. na 1LF a do Plzne na zuby a na 1LF a 2 LF v Praze na vseob. :)

      Delete
  12. Taky jedu do Barcelony!! :) Kdy jedeš ty? :)

    ReplyDelete
  13. Krásně pozitivní článek :) ten čaj asi musím vyzkoušet :D

    Life by Peggie

    ReplyDelete
  14. Aj ja jem v poslednej dobe veľa šalátov :D Úžasné kryty :)

    ReplyDelete
  15. Replies
    1. jo už to vidím, jsem slepá :D, tak hodně štěstí :)

      Delete