Wednesday, April 8, 2015

Velikonoční radosti


Velikonoce většinou slavíme na chatě, letos bychom si tam mohli tak maximálně stavět sněhuláky. To je to pravé dubnové počasí! 
Velikonoce jako svátek moc ráda nemám. Vlastně nebýt toho výborného jídla, odmítla je bych slavit úplně. Tradice, kdy ženy týden pečou a vaří, aby mohly v pondělí dostat výprask od opilých pánů z okolí, si u mě v rsdci místo asi jentak nenajde. Narozdíl od toho mazanec a velikonoční nádivka... to by mohlo být i víckrat do roka!




22 comments:

  1. Jé, fotky krásné a jídlo muselo být výborné! :-)

    ReplyDelete
  2. super atmosféra :) a taky jsou mi velikonoce tak nějak fuk :D

    ReplyDelete
  3. Velikonoce tez miluji kvuli jidlu. :D

    ReplyDelete
  4. My Veľkú noc tiež nejako neprežívame, akurát ten mazanec som chcela piecť. :D

    ReplyDelete
  5. nádivka! tu mam uplne nejradeji :)

    ReplyDelete
  6. Krásné fotky, Velikonoce nijak neprožívám, ale samozřejmě na ně peču beránka a mazanec :D A méme tradici, že si vždy dáme 1 vajíčko celá rodina, abychom se příští rok opět sešli
    Dobroty od A

    ReplyDelete
  7. My doma nádivku neděláme, ale babička jo a ta je vynikající! Co se týče Velikonoc obecně, tak je moc nemusím kromě toho, že jsou to svátky jara a většinou už kolem všechno kvete a jsou okolo mláďata. Já už několik let, nejen Velikonoce, beru jako čas, kdy se naše rodina sejde a užije si několik chvil srandy! :) bára.kára blog

    ReplyDelete
  8. tie fotky sú krááásne ♥
    začínam s blogom, dúfam že sa prídeš pozrieť a napíšeš mi do komentáru nejaké tie rady alebo názory na môj blog ;)

    ReplyDelete
  9. Úžasný fotky :). Obvykle Velikonoce slavíme, ale tenhle rok jsem na to nějak zapomněla, vzhledem k počasí, takže jsem výzdobu dělala na poslední chvíli a ani pomlázku jsem nepletla... A máš pravdu, jídlo je na Velikonocích prostě důležité, hlavně mazanec, ten bych mohla jíst pořád :D.
    BE YOU

    ReplyDelete
  10. Krásné fotky a naprosto souhlasím :)

    ReplyDelete
  11. super fotky :) tiež Veľkú noc nemám veľmi rada, ale jeden škaredý deň utrpenia z oblievačky a šibačky stojí za tých pár dní voľna ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  12. čo je na tej poslednej fotke? vyzerá to super! :))

    ReplyDelete
  13. Krásné fotky! Já Velikonoce neslavila vůbec, už to jde nějak mimo mě :-).

    ReplyDelete
  14. Nádherné fotky! Jídlo vypadá opravdu výtečně =)

    http://fetchingfashionandbeauty.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. tohle mi tak skvěle připomělo krásný český velikonoce... i když v nudné anglii :/ děkuji :))

    ReplyDelete
  16. No oni jsou Velikonoce hlavně křesťanský svátek...:-)

    ReplyDelete
  17. Nádherné fotky! <3 já je taky moc nemusím..

    ReplyDelete
  18. haha :D mám na Velikonoce dost podobný názor, my to prostě vždycky schytáme :/ :D u nás se tenhle svátek také téměř nedrží, ale na druhou stranu je to trochu škoda.

    ReplyDelete