Saturday, April 4, 2015

Blogerské alpro vyváření


Měla bych začít (a taky začnu) omluvou. Byly časy, co se nový příspěvek objevil každý druhý den a tentokrát je to spíše každý druhý týden. Bohužel, ani další měsíc tomu  nebude jinak. Jako všem letošním maturantům zbývá poslední měsíc a začalo doslova hořet za zadkem. Za sněhové lednové počasí jsem minulý týden doslova děkovala, protože mě donutilo sedět doma a trávit čas s členovci. Už se nemůžu dočkat, až to bude všechno za námi a budou prázdniny. 
Mějte proto prosím strpení, v mé hlavě už se naskupilo milion nápadů o čem psát ! (a to je velký rozdíl od časů, kdy tomu bylo přesně naopak- času habaděj a nápady nikde.. klasika)
Ale dneska (protože už mi z těch ploštěnek leze hlava kolem) Vám chci ukázat fotky z akce, na které jsem byla v úterý. Alpro pořádalo pro blogerky vařící kurz spojený s fotografováním. Ve dvojicích jsme se popraly se 3 mi recepty z alpra surovin (okurková polévka, losos s celerovým pyré a žloutkový krém s jablečným želé). S nejmilejší Nikolkou ze stylishwhiterabbit jsme si s tím poradily vcelku dobře, nikdo se nezranil a všechno bylo naprosto výborné! 



11 comments:

  1. Toho lososa bych si teď dala :)

    ReplyDelete
  2. Nomnom :)) Vypadá to luxusně! :)
    Nina

    https://instagram.com/ninawagnerova/
    http://newayofashion.blogspot.cz/
    https://www.facebook.com/newayofashion?fref=ts

    ReplyDelete
  3. Vypadá to skvěle :3 Zrovna tady čuchám rybízovej koláč z kuchyně, dívám se na tyhle fotky, a přitom mám dietu od Mačingové :D Oči by jedly, sakra že jo, ale ještě se držím :D A už se těším, až budu mít na programu sojový mlíko, jak tam na něj tak koukám :D

    ReplyDelete
  4. to musela být skvělá akce :) já dneska dělala lososa se salátem z rukoly a řepy s hořčičnomedovou zálivkou, mňam :)

    ReplyDelete
  5. Vypadá to, že to musela být super akce :-). Losos vypadá parádně :-)

    ReplyDelete
  6. Mnam to muselo být výborný! Fotíš moc krásné fotky:)

    ReplyDelete
  7. Alpro je výborná značka, všechno to vypadá to dobře :)

    ReplyDelete
  8. nádherné fotky, videla som už aj video od Niky a všetko to vyzeralo chutne!
    ľúbezná

    ReplyDelete
  9. myslím, že to každej chápe :) tak hodně štěstí k maturitě!

    ReplyDelete
  10. Fotky nádherné a už z toho mám hlad :D

    BayaChick

    ReplyDelete