Thursday, March 5, 2015

Prázdniny I.


Moje poslední středoškolský jarní prázdniny už jsou za půlkou. Celý tento rok mi dochází, že všechno středoškolské už je naposled.. Asi zním jako blázen, ale ono po těch 8mi letech čekám na nějakou tu změnu jak na smilování. odpočítávám dny a měsíce až ráno nebudu msuet na ten samý autobus, v tu stejnou hodinu, vcházet těmi stejnými dveřmi a sedět v té stejné lavici se stejnými lidmi.. 
Prázdniny si užívám jak to jen jde.. na to, že jsem v podstatě neměla žádné plány, jsem se od pondělí nezastavila. A co víc! konečně stíhám také péct a vařit.. a konečně mám trochu receptů do zásoby... 
Jen to moje předsevzetí, že konečně začnu dělat něco do školy, se nedaří splnit..


Něco jako quessadila, akorát s mletým masem. Výborná to věc!

Ikdyž občas zaprší, venku to konečně vypadá tak trochu jarně.. Hurá

Grep a jablko, večerní sváča.

Moje nejoblíbenější barvy.. vlastně jediné mé barvy v mém šatníku v poslední době.. 

Café Neustadt, nejrkásnější cappucino a zázvorový čaj

V akci v albertu jsem si koupila alpro pudink, který všichni tolik chválí. Je výborný, ale co jsem si přečetla složení a viděla cenu, tak myslím, že zůstanu o toho nejlepšího z avokáda a kakaa..

A 2 nové milky.. s půlky už pryč.. 

12 comments:

  1. Mňáám, dala bych si všechny ty dobroty :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  2. jak já tvoje fotky miluju <3

    ReplyDelete
  3. Hezký fotky, a ta milka takovou jsem ještě nikde neviděla:D

    ReplyDelete
  4. hah, sranda inak tie milky :D pred týždňom boli vo výpredaji ešte tie s vianočnými stromčekmi a teraz už veľkonočné :) ... pekné fotky, pekný článok ;) píš kľudne čajstejšie

    ReplyDelete
  5. Řekla bych, že nutně potřebuji recept na jídlo z druhé fotky! A ta šála je perfektnííí

    ReplyDelete
  6. taky mi chutná více puding z avokáda a kakaa, než od toho alpra.. ale jednou za čas proč ne :)
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Také budu letos končit školu, snad, takže jdeme s holkama na poslední vysokoškolský ples :D Je ve stylu Noc v Paříži, tak jsme zvědavé, jaké to bude. Užívej prázdnin ;) bára.kára blog

    ReplyDelete
  8. tie milky vyzeraju skvelo!! u nas ich asi nebudu mat :/

    ReplyDelete
  9. Krásný fotky, jako vždy :)
    nekdejinde.blogspot.cz

    ReplyDelete
  10. Alpro dezerty miluji, a né mállo ♥. Ikdyž uznávám, že to složení není úplně nejlepší.

    ReplyDelete
  11. to předsevzetí se nedaří plnit ani mě na vejšce, tak se vůbec nestresuj :D na kafe jsem nikdy nebyla, ale teď jsem u nás na kampusu našla naprosto geniální kavárnu a budu tam asi pečená vařená, takže se těším na své dnešní cappucino :D :))

    ReplyDelete