Wednesday, March 4, 2015

Kuřecí s cizrnou na kokosovém kari


Musím se pochválit za to, že jsem za celé prázdniny ještě neměla žádný oběd typu "codůmdal" ala pohanka s tunákem.. :D Naopak jsem se konečně odhodlala trochu vyvářet a dokonce jsem si na to poctivě uvařila. Včera jsem se vrhla do receptu, který se mi už dlouho rodil v hlavě.. A povedl se! 

Kuřecí maso s cizrnou na kokosovém mléce s kari a špenátem
Recept vychází na 2 porce

1 kuřecí prso na kostičky
1-2 stroužky česneku, najemno nasekaný
1 cibule, nasekaná
1 lžíce olivového oleje
půl plechovky kokosového mléka
1 lžička kari 
1 lžička sladké papriky
1 bobkový list
80g suché cizrny nebo půlka plechovky cizrny v nálevu
hrst špnátu
sůl, pepř

Jestli používáte suchou cizrnu, den předem ji naložte do vody a druhý den 15 minut povařte.
Na panvi na lžíci olivového oleje osmahněte cibulku s česnekem a kuřecím masem. Jakmiel bude maso zvrchu hotové, přidejte kari a sladkou papriku a přimíchejte kokosové mléko. Přidejte bobkový list a nechte kolem půl hodiny na mírném plameni probublávat. Nakonec přidejte špenát a uvařenou cizrnu a ještě nechte další čtvrt hodinku podusit. Osolte a opepřete podle chuti.
Podávejte s rýží nebo naan chlebem.. A nebo bramborami, jako já, (nevím proč, ale tyhle omáčky mi s bramborami vždycky chutnají nejvíce) 


12 comments:

  1. To si musim uvařit kua!!!:D♥

    ReplyDelete
  2. Měla bych dotaz, nikde v ingrediencích ani v popisu se nepíše kolik je cizrny a kdy ji přidat :D Děkuji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. áá sakra! děkuji za upozornění ! :D už je to opravené :)

      Delete
    2. Super, děkuji a receptík si zapisuji :) Vypadá to skvěle!!

      Delete
    3. tak to jsem moc ráda:) nechápu jak jsem mohla zapomenout na tu klíčovou ingredienci :D

      Delete
    4. Já jsem si toho při prvním čtení taky nevšimla, až když jsem si receptík chtěla zapsat a ještě jsem si pro jistotu dvakrát zkontrolovala, že je v názvu cizrna fakt napsaná, abych nenapsala blbost :D Hlavní je, že už je receptík komplet :)

      Delete
  3. vyzerá to super, určite to čoskoro vyskúšam :)

    ReplyDelete
  4. vypadá to hezky :) ta cizrna tam je nebo není? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. omlouvám se! už je to opravené :)

      Delete
  5. to vypadá úžasně O.o
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    ReplyDelete