Sunday, March 8, 2015

Konec prázdnin


Jak jé možné, že nějaké týdný trvají věčně a některé naopak utečou jako voda? Prázdniny mi dnesk končí a mě dochází, že teď už mi opravdu hoří za zadkem. Poslední 2 měsíce střední školy (juchjuch), maturita, přijímačky... ale pak už konečně léto! 


Čtvrteční sushi party.. 

 A protože nějaká ta moje fotka už tu dlouho nebyla...

Café Monolok, výborné cappuccino a ještě lepší dorty a snídaně!

Avokádový pudink.. ta nejlepší věc pod sluncem. Rozmixované avokádo s kakaem a javorovým sirupem..

Starucks cappuccino, protože někdy človkě potřebuje kafe plný kýbl a ne jenom malý hrníček.

A nakonec.. jak jinak.. Bulgur s tunákem, zeleninou a kopou parmezánu.. Byla jsem na sebe pyšná, že jsem celé prázdniny dělala originální obědy a nakonec jsem si svojí mísu zrní dala k svačině v sobotu po treninku... Holt byl hlad



16 comments:

  1. Sluší ti to pořád stejně a možná čím dál tím víc :) Ten avokádový pudink musím taky brzo vyzkoušet, čtu a vidím ho různě po blozích a instagramu, tak na tom asi fakt něco bude! A možná ti trochu závidím ty prázdniny, na vysoké už žádný jarní ani podzimní nejsou. Tak přeju hodně štěstí v posledních měsících školy a pak u maturity, ale to je ještě času dost ;)

    ReplyDelete
  2. Opět krásné fotky ... používáš na úpravu photoshop nebo něco jiného? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji moc :) používám adobe lightroom 4

      Delete
  3. Mňam sushi! miluju bulgur, ten oběd vypadá skvěle! moc ráda mám i pohanku. BEAUTYPUSINKA

    ReplyDelete
  4. Moc ti to sluší ;) kafíčka vypadají báječně :* když už capucino, tak veliké :)

    ReplyDelete
  5. Jééé, to sushi vypadá lákavě, hned bych si dala. Úsměv Ti ještě z tváře nezmizel, takže je vše, jak má být, sluší ti to a ty kavárenské fotky, no, radost pohledět ;) bára.kára blog

    ReplyDelete
  6. avokádový puding taky zbožnuju! a hrozně ti to sluší!
    the-biggestfear.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Mně prázdniny začínají až dnešním dnem, ale úsměv mě přejde pokaždé, co si vzpomenu, že mi taky jednou skončí a ten týden není zrovna kopa času :/ . A avokádový čokoládový pudink úplně zbožňuju! Zvykla jsem si do něj vždycky přidat trošku balsamica, najednou je to pak ještě chutnější :) .

    ReplyDelete
  8. To vypadá všechno tak úžasně! Hlavně ten puding, právě jsem se rozhodla, že ho opravdu musím vyzkoušet! A tobě to taky moc sluší :)

    ReplyDelete
  9. Musím někdy vyzkoušet ten avokádový pudink :) Jinak ti to moc sluší :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Mňam, dostala jsem strašnou chuť na bulgur s parmazánem! Máš moc krásné fotky :-) Měj se moc hezky a neboj, maturitu i přijímačky určitě zvládneš, držím palce! Aneta.

    http://aonway.com/

    ReplyDelete
  11. Nádherné fotky, jako vždy.
    Opravdu netuším, proč se školní dny táhnou a prázdniny utíkají proudem. Proto si je člověk musí co nejvíce užít. Sushi mi moc nevyhovuje, ale kafíčkovala bych pořád.

    ReplyDelete
  12. Krasne fotky ;) To je zakon schvalnosti..taky mi prijde, ze dovolena utece a pracovni dny se vlecou :( Hodne stesti u matury!!

    A.

    ReplyDelete