Monday, March 2, 2015

Kam v Praze na dobrou kávu

...díl první, aneb svatá trojka, která nikdy nezklame.
Je smutné, jak většina lidí za jedinou možnost, kde si dát v Praze kafe považuje Starbucks. Vlastně nejenom v Praze. Teď neříkám, že bych Starbucks neměla ráda, to ani náhodou! Kafe ve Starbucsku chutná skvěle, je kvalitní, vypadá dobře a hlavně je pořádné velké! Chybí mi tu ale ta správná kavárenská atmosfér. To domácí prostředí, vůně čerstvě upečených koláčů, mletého kafe a jen pár stolečků s minimem lidí. Kaváren v Praze najdete opravdu hodně! Některé vyhlášené, některé ne tolik známé a k tomu se pořád otevírají nové a nové! Bůh žehnej tomuto byznysu! A protože poslední dobou jsem v kavárnách pečená vařená (ještě, že to kafe má přece takový blahodárný vliv na naše zdraví), tak Vám chci dát pár tipů, kde v Praze na kafe. A dnešní trojice kaváren je pro mě jistotou, kam se vždycky ráda vracím. 


Stará dobrá EMA . Vychvalovaná až do nebe a to právem. Kafe je vždy výborné a jejich domácí koláče jakbysmet. 



Mamacoffee má v Praze pobočky rovnou 4. Za sebe ale doporučuji právě tu ve Vodičkově, která je největší (tuším).


A na závěr Můj šálek kávy, kavrána ve které je bohužel skoro vždy plno a tudíž lepší udělat si rezervaci. Kromě skvělé kávy tu mají i skvělé menu a polévku! 

A jaké kavárny byste doporučili Vy? ♥

19 comments:

  1. Takovéto články a tipy na podniky vždycky čtu hrozně ráda! :) Já bych ti mohla doporučit kavárnu - cukrárnu Šlágr. Je to tam moc příjemné, mají vynikající horkou čokoládu a dortíky jakbysmet! Je to ale malá kavárnička a často tam bývá plno, takže doporučuji taky rezervačku. Tady je odkaz :-) http://www.kavarnaslagr.cz/

    ReplyDelete
  2. Přesně u takových fotek je mi líto, že mi nechutná kafe :D :( ale ten dortík vypadá skvěle!
    the-biggestfear.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. :) kaviarničky milujem .. v Prahe som už dávno nebola ale určite by som sa v niektorej zastavila ak by som mala možnosť :))

    ReplyDelete
  4. proboha ty koláče!! toto mi nedělej :(

    ReplyDelete
  5. Ja som teda v Prahe nebola nikdy v Starbcsk a ani sa nechystám ... jedine kde som kedy bola na kafe je MC.Donald ... a pak už len V mlékárne v Riegrových parkoch

    ReplyDelete
  6. Mňam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. já jsem nedávno konečně zašla do sweet and pepper days a paráda (vzala jsem tam francouze a i ten si to pochvaloval, a to je na kafe "expert" .. hipster no :D) !! mám to minutu od bytu, takže bylo na čase, a určitě jsem tam nebyla naposled !!! :)

    ReplyDelete
  8. všechny tři mám hrozně ráda! A ještě monolok :)

    ReplyDelete
  9. Strašně se mi líbí ty kafata, jak mají udělaná ty srdíčka ...to je prostě krása, úplně škoda vypít :D

    ReplyDelete
  10. Tak to jsem ráda, že u nás v Brně Starbucks nemáme (teda jen v jedno nákupním centru mimo střed), když to bohužel vypadá, že ve středu bude jedna nová pobočka. Nic proti starbucks, ale porovnání cena - kvalita teda o hodně převyšuje cena. V Brně bylo kaváren vždycky spoustu, ale v poslední době se s nima roztrhl pytel a jsou všude a stále přibývají, což mi dělá radost a ještě víc tím, že se jim daří, že tam lidi chodí a že každý si v té spoustě kaváren najde tu svou - ať už nějakou luxusní, normální nebo úplně alternativně ujetou :)

    ReplyDelete
  11. v emě a mamcoffee jsem byla, jen můj šálek kávy jsem ještě neměla možnost zkusit :) jestli můžu taky doporučit, tak mám hrozně ráda café lounge na újezdě, la boheme café za náměstím míru, original coffee blízko národní třídy a bistro 8 na strossmayerově náměstí- všechny jsou skvělé, opravdu!

    ReplyDelete
  12. Škoda, že kávu nepiju a Praha daleko.
    Já raději čajovny:)

    ReplyDelete
  13. I need coffee
    a v Starbuckse majú všetko len nie kvalitnú kávu a hlavne za nekresťanské peniaze

    ReplyDelete
  14. Už nějakou dobu v Praze nejsem, ale vždy jsem měla ráda Sedmé nebe kousek od Újezdu ;) bára.kára blog

    ReplyDelete
  15. Jedinou EMU neznám, o té jsem ani neslyšela! :) Jinak nejbáječnější kavárny jsou v Karlíně a okolí, třeba zrovna Kafe Karlín, absolutně bezkonkurenční kafe a mini cheesecaky :)

    ReplyDelete
  16. Tak k tomu Starbucksu - ono ich káva HLAVNE dobre vyzerá :D aj chuťovo je fajn ale keď tak, tak radšej kúpiť tú v sáčiku od nich a pekne spraviť kávičku doma :3 :)

    ReplyDelete
  17. Už jen kvůli té fotce dortů bych zašla do EMY :) (skloňuje se to vůbec? :D)

    ReplyDelete