Monday, March 16, 2015

Co mi dělá radost


Poslední dobou to až nechutně utíká a mě pomalu dochází, že šance vydržet celé odpoledne doma nad učení jsem s přibývajícím sluncem prošvihla. Konečně nastala ta část roku, kdy končí zima a ta další je poměrně za dlouhou dobu. Konečně přijde čas na křiváky, conversky, sluneční brýle, pikniky v trávě, koupání a běhání. Konečně nebude každá minuta čekání na autobus mučením... A konečně bude světlo až do večera.
Co mi kromě počasí ještě udělalo radost byl balíček z Biosféry s mandlovým máslem do mé ořechové sbírky


Café Monolok a nejlepší kafe a snídaně v 15hod odpoledne . Více fotek tady

Další novinky Mungo fazolky z Biosféry, protože já naprosto zbožnuju veškeré luštěniny. Výborná věc do mých bezedných zelenino-pohankových mís.. A druhá a naprosto dokonalá věc... 
Přepuštěné máslo Ghi z Biomana. Nejprve jsem vůbec netušila, že něco takového existuje a jen tak to zkusila dát místo obyčejného másla k míchaným vajíčkům. Jestli milujete chut másla, ale občas máte pocit, že ho musíte přidat kila, aby bylo vůbec cítit, a pak se vám to akorát připaluje, tak ghi rozhodně zkuste! je to zázrak.. Všechno na něm chutná 100% lépe. Od zeleniny po kuřecí řízek!

Asi moje 3 proteinová tyčinka v životě.. Tentokrát Deluxe od Nutrendu oěpt z Biosféry. Nebudu říkat, že by to bylo hnusné, ale když se kouknu na ceny těchto tyčinek a ne zas tak slavné složení, tak pro mě pořád bude proteinovým vítězem tvaroh s oříškama.. Někdy bych ale chtěla ochutnat tu slavnou questku..

Jeden z krásných jarních východů Slunce.. ♥

A na závěr nová láska, Mandlové máslo Rapunzel. Není sice 100%, ale o to více mi chutná. Přidaný cukr dělá máslo hezky sladké a narozdíl od toho stoprocentního mi chutná víc, protože není tolik nahořklé. Do tvarohu a kaší naprosto výborná věc!

12 comments:

  1. to mandlové máslo!
    a druhý článek dnes, o věcech, které někoho těší a já mám taky jeden napsaný a čeká na zpracování .. asi s přicházejícím jarem na lidi jde chuť psát o hezkých věcech :)

    ReplyDelete
  2. Jojo jídlo a kavárny jsou taky na mym seznamu :D A taky ty!!♥ :D

    ReplyDelete
  3. Mm, to mandlové máslíčko :)

    ReplyDelete
  4. Vidíš to, já to mám naopak, ještě bych si tu zimu klidně o půl roku prodloužila, nějak mi to počasí vyhovuje :D
    Jinak z proteinovek také nejsem nijak nadšená, už i tu Questku jsem zkusila a ...prostě nechápu, co na nich všichni vidí :D

    ReplyDelete
  5. Přesně s tebou souhlasím taky se uplně těším na tuhle chvíli až už bude prostě to pravý jaro a teplo i bez zimní bundy nebo kabátu:)

    ReplyDelete
  6. Jejej, to máslíčko už jsem viděla u tebe na Insta a vypadá sakra dobře!

    ReplyDelete
  7. ten východ slnka, to je krásna fotka :) milujem aj východ, aj západ slnka, to by som dokázala len tak sedieť a sledovať tie farby na oblohe ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. To já bych mohla ty proteinové výmysly pořád.. ano, sice je ta cena krapet přestřelená, chuť je ale svině :D

    ReplyDelete
  9. Tiež sa teším, keď budem môcť vytiahnuť svoj trenchcoat (akože som ho vytiahla už včera, ale to bolo málo) a nosiť ľahšie oblečenie a sedieť vonku a vyhrievať sa na slnku. Keď je vonku krásne, tak ma to strašne dobíja, hneď mám lepšiu náladu ale aj menšiu chuť učiť sa alebo robiť hocičo iné, čo by som mala robiť, lebo mám hroznú chuť len tak behať po svete s foťákom a tešiť sa. Inak krásne fotky a urobila si mi celkom chute s tým mandľovým maslom :)

    Domka Domková

    ReplyDelete
  10. taky mi dělají radost východy a i západy Slunce. hrozně ráda je fotím, bývají to ty nejkrásnější fotky. :-)

    ReplyDelete
  11. vždycky máš nejkrásnější fotky:) a vždycky přihodíš spoustu nové inspirace na jídlo:D madlové máslo určitě nebude jediná věc z tohoto článku, kterou bych ráda vyzkoušela :)

    ReplyDelete