Thursday, February 26, 2015

Strasti života


Nejdříve jsem měla v plánu konečně napsat ten slíbený článek o roku v posilovně (z kterého už se od té doby stal rok a jeden měsíc), ale pořád nějak nevím jak začít, protože nechci znít jako někdo, kdo si myslí, jak tomu po roce rozumí.. nerozumí totiž a neustále hledá co mu vyhovuje a asi to tak bude navždy. 
Dále jsem už měla načatý článek o velice populární sociální síti ask.fm, protože mi včera tak podrápal nervy, že jsem myslela, že vezmu notebook a hodím ho z okna. Nakonec jsem ho smazala, protože byl až moc nenávistný, ale trochu si srdce vylít musím.
Lidi proboha, řešit problému typu, kdy můžu sníst tyčinku, co jsem si koupila (a samozřejmě, že ne celou.. to se musí naplánovat!) nebo jak svoje tělo tento týden zničit, abych mohla jet příští týden na výlet (ojbože jak to ten den bez cvičení přežiju!) a dát si tam ke kávě kousek dortu... NE to není normální.. To je tak akorát zralé na blázinec, na psychologa, na lynčování nebo zavření do továrny na čokoládu.
Ale to už se zase nechávám unést. (agrese přece na blogísek nepatří!)
Takže prostě, pokud na váš dotaz od teto doby neodpovím, znamená to, že za monitorem brečím a mlátím hlavou o stůl. 


 Earl grey s medem a citronem ♥ bráním se proti bacilům, co jsou všude kolem mě!

Lásk mého dětství, drůbeží rizoto se spoustou sýra a zeleniny. 

Já sojové vážně moc nemusím, ale se spojení s čokoládou, je to ta nejlepší svačina na cesty!

V mém diáři je už pomalu receptů víc, jak věcí, co musím udělat do školy :D Ale jelikož recepty objevuji a vymýšlím hlavně o hodinách, kdy se koušu nudou, tak to nemám kam jinam psát. Tentokrát kakaový koláč od kitchen and the city.. Výborný ♥ 

 Když jsem se dívala na výpis z účtu za poslední měsíc, docela jsem se zhrozila, že 90% výdajů jde do kaváren.. Ale pořád lepší jak drogy no ne? 
Fotka z Můj šálek kávy. 
A to mi připomíná, že jsem chtěla napsat článek o oblíbených kavárnách v Praze! 

Jeden z 10ti nových arašídových kamarádů. Ačkoli je kešu máslo dost velký konkurent, staré dobré arašídové za 50kč z lidlu mi pořád chutná nejvíce.



20 comments:

  1. Jsme na tom stejně, také moje výdaje pochází jen s kaváren, ale co si budeme nalhávat, kavárny jsou kavárny a já se jich nehodlám vzdát :D

    ReplyDelete
  2. S tím askem mi mluvíš z duše,i mně přišel dotaz o té tyčince. Nakonec jsem zachovala klid,ale přemýšlela jsem,že splachnu mobil do záchodu-hned po tom,co napíšu něco hodně zlého autorce toho dotazu:D máme to ale pevné nervy!
    Jinak bych určitě uvítala článek o kavárnách v Praze! :) nějak jich moc neznám,tak by se hodily tipy:)

    ReplyDelete
  3. Bombič článek. Ser na ask, maž ho!!!:D

    ReplyDelete
  4. Ty otázky jsou vážně jak z blázince :D Krásné fotky..

    ReplyDelete
  5. Ľuďom už občas vážne hrabe, keby si to aspoň riešia sami v sebe ale organizovať sa podľa názorov druhého, to čo je...och. :D škoda reči :D
    anooo, s tým lidlovským arašidovým si môj človek, nech si ľudia hovoria čo chcú o ňom, je proste super. aj keď, tahini ho na mojom rebríčku obľúbenosti predbehlo, hops :D

    ReplyDelete
  6. To se někdy člověk nestačí divit! Musí to být smutný život, řešit každou dobrotu, jako největší hřích :(( :D Jinak opět krásné fotky :)

    ReplyDelete
  7. Pěkný článek. To, co jsi psala nahoře.. úplně s tím souhlasím! :)
    Mimochodem, moc krásné fotky! :))

    ReplyDelete
  8. Článek o kavárnách - anoo! :D
    BTW: jak dlouho ti tak těch deset másel vydrží? :D já ho mám taky ráda, ale nejím ho tak často teda, tak jsem koupila jen dvě.. a zkoušela si to pekanové a kešu z M&S? Které je lepší?

    ReplyDelete
    Replies
    1. do léta jsou pryč hádám :D jinak doma už mám 5. kešu z m&s.. to je výborné.. to pekanovo arašídové mi zas tolik nechutná

      Delete
  9. Ask je snad větší zlo než Facebook a to hlavně díky možnosti skrýt se pod závoj anonyma... Svůj osobí ask jsem užtaky desktivovala ale ten pro blog nechám:) Jinak skvělénfotky:3

    ReplyDelete
  10. Perfektní článek! Jop, a taky sponzoruju nejvíc kavárny :D Máslo z lidlu jsem nestihla, včera bylo pozdě a bláhově jsem to zkusila ještě dnes v jiném, néééé. A už vím, co budu dělat zítra na přednášce - psát si recepty přece :-)

    kraskadne.blogspot.cz

    ReplyDelete
  11. Arašídové máslo z Lidlu je výborný a čokoládový sójový mléko mi chutnalo :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  12. Přiznávám se, že dotazy, co mi chodí na asku musím značně redukovat, někdy se mi obrací kudla v kapse, jindy je mi smutno...lidi dokážou být neuvěřitelní!!
    Ale nenechme si kazit šílenci náladu, že? :D
    Martinko, jsi královna všech random článků, nikdy nepřestanu zbožňovat Tvoje fotky, slintat nad Tvým jídlem a žasnout, jak dokážeš zachytit i obyčejnou maličkost tak kouzelně, po svém, zkrátka Martinkovsky ♥

    ReplyDelete
  13. A já bych si zase ten článek docela ráda přečetla, a možná by pár lidem i otevřel oči :)
    Škoda že si ho smazala..:D
    Fit Maddie

    ReplyDelete
  14. Sme na tom úplne rovnako. Keby si spočítam dokopy všetky peniaze ktoré som nechala v kaviarni za ávu tak by som si už mohla kúpiť kvalitný notebook prinajmenšom :D
    ..hmm už dlho uvažujem že vyskúšam to sójové ale nejako mám z toho strach :D... nie kvoli kalóriám tentokrát ale skôr z chuti ..

    http://renkaartandlife.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  15. Lovely post as always xx Check out my new blog post! I'm in need of some followers, thank you! X http://xbeyoutifulx.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  16. earl grey je nejlepší černej čaj <3

    ReplyDelete
  17. ty to vždy tak vtipne napíšeš ...

    http://alicaletko.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  18. u některých lidí na asku občas teda valím oči, jaké bludy si tam přečtu :D ale nestojí to za ty nervy! burákové máslo mi před nedávnem přítel zbouchal, musím koupit nové :))

    ReplyDelete