Sunday, February 1, 2015

Poslední týdny

 Žiju! Strávila jsem týden odtržená od jakékoliv komunikace s vnějším světem v Italské vesničce na lyžích. Úspěšně jsem si spálila nos a ačkoliv zimní sporty nejsou zrovna něco, co bych milovala, tak jsem si zalyžovala zase na rok dopředu. A za nehty mi zalezlo jen tak 2x... to jde. 
Foťák jsem ale za celou dobu nevytáhla, na hory jsem ho nebrala a ani předtím to nebyla žádná sláva. Takže tentokrát v hlavní roli iphone! Něco už jste asi viděli na instagramu, ale většinu ne.

Italské cappucino po lyžování na dodání energie! A k tomu nejlépe tiramisu samozřejmě! A nesmí se zapomenout na pizzu a italské sýry, kterých jsem si domu přitáhla 2 kila (včetně půl kila bůvolí mozzarely, která asi dneska padne hoho)


Celý týden svítilo sluníčko a tak se i těch -15°C dalo přežít. Já totiž zimu ráda nemám a nejradši bych zůstala od prosince do března zalezlá s čajem v posteli, ale jakmile vysvitně sluníčko, hned to vypadá lépe! (A taky když na sobě máte asi stopadesátisíc vrstev)

 Ovesné kaše odpoledne k svačině jsou vážně super věc! A ještě lepší je to kešu máslo, co se na něm tak skvěle rozteče!

Ani mráček ♥

 Chemický ubrus jak řekla Péťa. Moje poslední středoškolské pololetní stresy před maturitou a přijímačkama. Teď si konečně užít posledních pár klidných večerů a pak začně být mnohem, mnohem hůř

Poslední dobou piju kávy až to hezké není. Pořád se snažím to udržet na těch 2 zdravotních šálcích denně, ale projistotu jsem si koupila i bezkofeinové.

A horský západ slunce

Odpolední káva a ovocná miska jako nakopávač před fullbody


Jak jsem jednou dostala hroznou chuť na salát až mi z toho pak bylo špatně jak ho bylo moc.

Troška sněhu v Praze, která bohatě stačí k ranní kalamitě. // Poslední týden pololetních písemek!

27 comments:

  1. Dala bych si ten salátek a ovocnou misku :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  2. Mimčo se mi vrátilo uiiiii!!♡♡

    ReplyDelete
  3. Brr chemický ubrus zní vážně hrozivě :D
    Martinko budu na Tebe moc myslet, pamatuji si, jaké jsou to všechno nervy...nicméně rozhodně to všechno krásně zvládneš ♥
    Mimochodem máš super natěsnaný styl písma, já to mam stejně a je to super :D :)
    Fotky hor..áách strašně krásné...a salát- strašně strašně moc bych si ho dala :)

    ReplyDelete
  4. parádne fotky!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  6. Yummy. Tá káva, ten šalát, zbožňujem. :-) Ale to učenie ti nezávidím, viem, čo to je. Tiež budem maturovať a tak sa mi do toho učenia nechce. :-D Tak si len uži tie voľné chvíle, aby si načerpala všetku potrebnú energiu. :D

    ReplyDelete
  7. Krásné fotky :* ten salátek vypadá božsky a cappucino též :*

    ReplyDelete
  8. Krásné fotky :) Úplně jsi mi udělala chuť na ovesnou kaši :3
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Skvelé fotky, lyžovačka v Taliansku + pravé talianske kapučíno, to musel byť úžasný týždeň!! :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete
  10. Vítej zpět v Čechách, i mě Itálie čeká a moc se těším, co všechno si přivezu :) bára.kára blog

    ReplyDelete
  11. Už je mi trapný ti pořád chválit fotky....ale....budu to muset udělat znovu!:D

    ReplyDelete
  12. To je úplná nádhera ...teda užila si si prírody hneď by som si tam zašla i keď neviem lyžovať

    ReplyDelete
  13. Na horách je krááásně! Sníh miluji, ale právě jenom tam :-) V Praze NE! :-D

    ReplyDelete
  14. Stejně jsou ty fotky parádní! :)

    ReplyDelete
  15. Takže už taky máš ráda ovesné kaše jo? :D :) ty hory vypadají úžasně :3

    ReplyDelete
  16. Naprosto úžasný fotky, na ty hory bych jela už jen kvůli tomu výhledu :o :).

    BE YOU

    ReplyDelete
  17. Takové krásné fotky! :O Hlavně ty z hor, jde z nich cítit atmosféra! :)

    ReplyDelete
  18. Takový salát taky miluju a z takové porce bych asi taky jen ležela :D

    ReplyDelete
  19. tie hory, áááách!! nádhera :) inak neviem čo to je, aj ja mám v poslednej dobe neskutočnú potrebu piť nezvyčajne veľa veľa kávy, divné :D

    ReplyDelete
  20. ach ! ty máš takové super fotky :) a hory ♥

    ReplyDelete
  21. Že si moc nefotila? Nádherné fotky. Tady jde vidět, že v jednoduchosti je krása :-))

    ReplyDelete
  22. Nádherné fotky opravdu:) Ovesné kaše můžu pořád, jsou nejlepší! :D

    ReplyDelete