Sunday, January 4, 2015

Povánoční Vídeň


Jak lépe zakončit prázdniny než výletem někam daleko. I když v tomto případě to zas tak daleko nebylo. Necelých 5 hodin žlutým autobusem do krásné Vídně, která se právě vzpamatovává z adventních trhů. Věřím, že většina z Vás už ve Vídni byla, ale já tam v pátek byla poprvé a teď už můžu říct, že chápu, co na ní ostatní vidí. 
Po snídani v Demel kavárně nám na procházení městem svítilo Slunce a bylo to jako v pohádce. Odpoledne se zatáhlo a začalo pršet, tak jsme se vydaly do Primarku za město (kdybych měla jet do Vídně znova, tak už tuto cestu znovu neabsolvuju. Primark je sice lákavý, ale za tu štreku a milion lidí v autobuse nestojí. Vídeň je přece jen mnohem krásnější!) a večer už zase jely domů.  příští rok snad znovu! A tentokrát i na trhy! (už mi chybí svařák)




26 comments:

  1. Ta fotografie katedrály s holuby je nádherná!

    ReplyDelete
  2. No jo, Vídeň je prostě nádherná :) taky se tam v nejbližší době chystám !:))
    Máš překrásné fotografie ) jak do nějaké soutěže :)))
    PinkPomegranate

    ReplyDelete
  3. TA FOTKA S HOLUBAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mein Gott♥♥♥♥

    ReplyDelete
  4. Panebože ta fotka s holubama, ta je někam do soutěže, je neskutečná <3
    Já ve Vídni byla už třikrát, dvakrát na trhy a jednou tak jako ty, po Novém roce, do Primarku. Přesně si pamatuju tu cestu metrem na Florisdorf a pak tím nacpaným busem do G3. Nám to ale stálo za to, nakoupili jsme skvěle. Ale kdybych byla ve Vídni poprvé, tak si raději užívám centrum, to máš recht :)

    ReplyDelete
  5. Ja som vo Viedni ešte nebola, no tento rok sa tam chystáme s priateľom. Veľmi sa teším :). Určite je to tam krásne. Vidím to aj z fotiek. Sú nádherné.
    Stronger2gether

    ReplyDelete
  6. Na tyhle fotky jsem se těšila a opět jsi nezklamala♥
    Ale cesta do G3 je dost otrava:/

    ReplyDelete
  7. Vídeň je nádherná ! Mám to do ní blíž než do Prahy (cca 1h a půl) jelikož bydlím na hranicích, jezdím tam často a je prostě úchvatná !!! ♥ Jsem ráda, že se ti tam líbilo :)

    ReplyDelete
  8. Úplně jsi mě nalákala se tam někdy podívat :) Krásné fotky :)

    ReplyDelete
  9. roztékám se, rozpouštím se blahem z těch fotek ♥♥

    ReplyDelete
  10. kráásne ! :) ja som vo Viedni bola minulú zimu na vianočných trhoch a je to tam nádheerné, určite tam nabudúce choď ! :) COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  11. Moc hezký článek doplněn krásnými fotkami. Já Vídeň miluji :)) Těším se na další článek :)
    Dobroty od A

    ReplyDelete
  12. Úplně úžasné fotky! :)
    Vídeň je nádherná, už dlouho se snažím najít příležitost, kdy bych tam jela. Respektive, kdy by se to hodilo rodičům :))

    ReplyDelete
  13. Nejspíš to bude znít blbě, ale doteď jsem si myslela, že ve Vídni Primark není, to ovšem zcela mění situaci. Každopádně Vídeň je nádherná, letos tam máme namířeno se třídou coby třídní výlet. Nechce se mi až věřit, že tam vážně pojedeme, normálně jezdíme někam do Čech, na den, čím jednodušší, tím lepší. Tak trochu ti závidím, o Vánocích jsem tam ještě ale nebyla. :-))

    ReplyDelete
  14. Tie fotky sú nádherné! Ešte nikdy som vo Viedni nebola.

    ReplyDelete
  15. Ta Vídeň je opravdu hodně frekventovaná. A zaslouženě :). Krásné fotky :)
    Fit Maddie

    ReplyDelete
  16. Nadherne fotky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    ReplyDelete
  17. Vídeň je překrásná hlavně na vánoce. Nikdy nezapomenu na ten výlet se ZŠ. A to je to taaak dávno :)

    ReplyDelete
  18. Ve Vídni jsem byla dvakrát a je to opravdu perfektní město! A s Primarkem ti to věřím, já si ho naštěstí užila dost v Portugalsku :-)

    kraskadne.blogspot.cz

    ReplyDelete
  19. Marti tie fotky su neskutocne!! Najma ta s holubmi :o
    Kašli na medicinsku školu, prihlas sa na fotograficku ;))

    ReplyDelete
  20. fotky jsou dechberoucí! hlavně pak ta fotka s radnicí a holuby :)

    ReplyDelete
  21. Tie fotky vyzerajú naozaj peknee :)

    http://mealifestyle.blogspot.sk

    ReplyDelete
  22. okouzlujici fotky! vídeň miluju ♥

    ReplyDelete
  23. No, tak právě jsem se chystala zveřejnit článek o mém sobotním výletě do Vídně, ale teď jsem opět znejistěla, protože ty moje fotky se s tvými nedají vůbec srovnat, fakt krása! :)

    ReplyDelete