Friday, December 12, 2014

Zimní režim


Je to tady. Za necelé 2 týdny jsou tu Vánoce, moje nejoblíbenější období v roce♥. Noční můra všech dietářek. Jak přes Vánoce nepřibrat? Jak dokázat odolat cukroví? Jak moc tučný je kapr? Podobně děsicí titulky článků se na nás valí ze všech stran a samozřejmě víme, co bude za 2 týdny následovat. Hurá, jsou tu zase novoroční předsevzetí a přeplněné posilovny...
Achjo
No upřímně jsem z celé té "hlavně ať o Vánocích neztloustnu" trochu nešťastná. U mě je to jediné období v roce, kdy se mi alespoň trochu přibrat povede! Nemůžu se dočkat cukroví, vánočky, kapra a všech těch svátečních obědů! Je na čase vytvořit si tukovou zásobu na zimu! A kdy je lepší příležitost nabrat než na Vánoce, aspoň se konečně budou moc mít svaly z čeho tvořit!
No chápu, že jsem v tomhle trochu vyjímka. Vzhledem k mé obsesi ke sportu a nadšením pro zdravý životní styl je pro mě je přbrat mnohem těžší než zhubnout. Jasně, že kdybych se stravovala a žila jako klasický čech, asi by to takový oříšek nebyl, ale dokud se držím nad hranicí podváha, nechci dělat něco, z čeho bych se necítila dobře. A pak tu naštěstí máme ještě ty Vánoce!! Největší oslava jídla! A já už začínám být trochu v depresi, že nemám napečeno skoro žádné cukroví.


Letos ale také konečně zažiju to, o čem jsem každý rok četla. Zbývá posledních pár šancí užít si poloprázdné posilovny, než dorazí skupinka novoročních nadšenců a čekat, až první odhodlanci odpadnou. Minulý rok jsem si v zimě vesele běhala a potkala sotva havrana, to se mi ale tenhle rok už tolik nechce. Přeci jenom, zima je zima a já bych nejradši celé tohle období strávila s čajem u topení.
Posilovnu jsem si zamilovala, jsem tak snad víc než doma a konečně mi taky přijde, že jsem se dostala do bodu, kdy už vím, co na mě funguje a dokážu ze sebe dát všechno (a pak druhý den brečet, že ani na záchod nemůžu). Nikdy se mi nestane, že by se mi tam nechtělo a bojím se, že už mě tam všichni znají a vždycky si řikají "ježiš ona už je tu zase".
Můj způsob treninku se moc od minulého článku nezměnil. Snad kromě zvýšení intenzity, kratších pauz a zařazením tzv. highrep dnů s nízkýma váhama a zaměřením na techniku. Teď na Vánoce to bude asi trochu volnější kvůli otevíracím dobám a objíždění příbuzných, ale myslím, že takový týdenní odpočinek bude jedině dobrá věc, vzhledem k tomu, že už je to hodně dlouho, co jsem měla víc než 2 dny volna :D.

10 comments:

  1. To šílenství okolo "nepřibírání" o Vánocích je hrozný, nevím kdy jindy bych si měla dopřát a "povoleně" se přežrat, než právě toho 24. :D
    Ale toho jak to bude s posilovnou se děsím, v té mojí je totiž narváno odpoledne i teď, neumím si představit, co s tím udělá leden :D

    ReplyDelete
  2. Vánoce jsou od toho, aby se lidé navštěvovali a trávili spolu čas a ne řešení, jestli si dám tohle nebo ne. Ono to stejně dlouho nevydrží :-D bára.kára blog

    ReplyDelete
  3. Kéž bych tak mohla prožít Vánoce s tím, že CHCI přibrat :-D to by byla jiná paráda!

    ReplyDelete
  4. Vždyť na zimu se přece trošku té tukové zásoby i hodí! Aspoň nám bude tepleji! :D
    Cukroví ještě taky skoro nemáme, vlastně vůbec žádné..ale co, času je ještě dost :D
    Fit Maddie

    ReplyDelete
  5. Taky jsem sportovní nadšenec, ale na hubnutí v období zimy jsem rezignovala. Zkoušela jsem v zimě dokonce i běhat, ale jakmile teploty klesnou, začnu se chovat jako medvěd a jsem ve stádiu zimního spánku :D. Však já si to v tom lednu vynahradím a jakmile dojde vánoční cukroví, vrátím se s radostí a odpočinutá ke cvičení :).
    Máš moc pěkný blog!

    fascinating

    ReplyDelete
  6. Poslední dobou docela držím zdravý životní styl, ale přece jen dát si pár kousků toho cukroví přežiju :D :))

    ReplyDelete
  7. Hey!
    I really like your Blog, nice Stuff and Pictures :) Would you like to support each other and follow via GFC? But only if you like my Blog. I hope we can stay in touch. :*

    Greetings, Sophia xx
    Blog; www.sophias-fashion.de
    Instagram: sophiaton_
    YouTube: youtube.com/sekundenbruchteilee

    ReplyDelete
  8. great post, I like your blog. I love going to the gym and eating healthy. I go 6 times a week :)
    lets follow eachother! let me know if you want to follow, I will follow you back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    ReplyDelete
  9. Marti myslela jsem si ,že přeháníš... že tam nemůže být těch lidí o tolik víc..ale ano, už dnes... slečny v normálních podprsenkách dělající neexistující cviky...a hlavně jich byli miliooooooooooon. Radši jedu na hory běhat, tohle se nedá :-)
    Užívej volna :-)

    ReplyDelete