Monday, December 15, 2014

Předvánoční Drážďany a nevánoční Praha


Mám to tak jenom já nebo to letos není tak úplně ono. Každý rok jsem žila Vánoci už od října a letos jsou něco málo přes týden a mně to ani trochu nepřijde. Sice jsem už koupila všechny dárky, pořád všude kolem hrajou koledy a doma to von cukrovím, ale není to to správné každoročení očekávání. A ne, nesvádím to na sníh, ten na Vánoce snad nebyl nikdy (ikdyž je pravda, že to, že jsem zase vytáhla jarn bundu tomu mco nepřidává :D) 
V sobotu jsem ale byla v Drážďanech, utratila jsem nechutně moc peněz v Primarku (a málem byla ušlapána a utlačena) a vypila nadmíru gluhwein (a zase nové hrnečky!). A po Novém roce do Vídně! a jedeme na novo.


Odpočítávání Vánoc na Prager Strasse.


Uzený losos, penne a špenát ♥ // nejvánočnější nejvoňavější čaj z Ikey! Nějak se ta atmosféra navodit musí.

 Západy Slunce (ve 4 odpoledne :D)

 Currywurst!

A Gluhwein! 


Zapečené brambory se zeleninou, rybou a parmazánem. Zamilovala jsem si všechno zapečené a nejradši bych si zapekla i rohlík s marmeládou

Rychlovečeře před odjezdem z Dráždan.. Miluju ty krabičky!


 A na závěr tip na zimní čtení. Landline od Rainbow Rowell. Vítěz ankety na goodreads.com, je to taková hezká oddychovka na zimní večery. 



24 comments:

  1. Do Drážďan bych se moc ráda podívala, nikdy jsem tam ještě nebyla, tak snad brzy.....a tvoje fotky jsou jako vždy nejlepší<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě stojí za to alespoň ten primark ! :D (materalismus nojooo) a děkuju ! :)

      Delete
  2. Já letos vánoční atmosféru ignoruju, mám už nakoupené dárky, ale všechno to jde tak nějak mimo mě, protože můj milý odjel na dva roky za prací do zahraničí, a tak je předvánoční čas spíš ve znamení loučení, smutku, pláče a zvykání se :-( bára.kára blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je mi moc líto ! :( snad aspoň ty Vánoce zlepší náladu :)

      Delete
  3. Letos mám to samé. Každý rok se těším už od října a tenhle rok vůbec nic...tak snad příště :D
    Jinak ta fotka západu slunce je nádherná :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. přesně! hrozně to uteklo tenhle rok
      děkuju ! ♥

      Delete
  4. Mm, dala bych si ty dobroty :) Tak doufám, že nám ukážeš, co jsi v Primarku pokoupila
    Blog by Veru

    ReplyDelete
    Replies
    1. až se trochu stydim, co jsem všechno nakoupila :D

      Delete
  5. Do Drazdan jezdim vzdycky v zime na jare a jelikoz muj mily akceptoval pouze Viden, na trhy jsme vyrazili prave tam. Loni jsem byla pred Vanocema v Praze a jediny pekny stanek s vanicnimi darky byl na Vaclavaku :D Hrnicek jsem si dovezla z Vidne jen jeden, mamka by me totiz uz s dalsimi vyhodila a i tento prosel taktak :D.

    Kazdopadne, fotky mas paradni :) a dik za skvely tip na cteni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já zase nikdy nebyla ve Vídni, jedu tam až 2. a hrozně se těším !
      děkuju :)

      Delete
  6. Taky jsem byla o víkendu v Drážďanech a mám doma stejný hrníček! :) V Primarku jsem ale nebyla, protože vysvětluj babičce, že nutně potřebuješ do Primarku, protože je tam nový :D Sotva jsem ji dotáhla do Starbucksu :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak s babičkou jsem tam byla minulý rok a taky to stálo usilí alespoň na kafe jí dotáhnout. :D

      Delete
  7. moc boží fotky :) mě právě zase výjimečně tyto Vánoce baví, ale asi to nebude ani tolik Vánoci jako takovými, nýbrž přemírou punče :D ... ugh, chci ten vánoční Ikeovskej čaj, jako fakt.

    ReplyDelete
  8. krása:))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Taky se těším na přehlídku z nákupu! Já chci do primarku taky, ale bohužel se nedostává čas, tak alespoň budu mít co závidět :D

    ReplyDelete
  10. aww, tolik dobrého jídla! pěkný fotky :)))

    fascinating

    ReplyDelete
  11. Jé, čtečka knih. Tu jsem objednala mamce k Vánocům, taky od Kindlu :D :). Jsi s ní spokojená ? :)
    Fit Maddie

    ReplyDelete
  12. V Drážďanech jsem byla pouze v létě, ale někdy bych se tam chtěla podívat před Vánoci a užít si tu atmosféru :)

    ReplyDelete
  13. Hezké fotky, hlavně to jídlo před obědem mi dělá veliké chutě :)

    ReplyDelete
  14. do Drážďan jsme se letos nepodívali, ale během adventu je to tam obzvlášť krásný :) a mají tam ten nejlepší bratwurst! :P :D

    ReplyDelete
  15. Nádherné fotografie :) V Drážďanech jsem byla tak dva týdny zpátky a musím říct, že to stálo za to, i když tam neměli zatím žádné slevy na hadry :D Ale ta krásná trhová atmosféra. Nádhera :)

    ReplyDelete