Wednesday, December 31, 2014

Něco málo z Vánoc


Jak moc miluju Vánoce, tak moc nesnášim Silvestr...  Tomuto svátku jsem nikdy nepřišla na chuť (a nevím jestli je to jenom tím, že mi minulé roky bylo špatně ještě celý další týden). Proto sem nedám žádné zhodnocení roku 2014 jako všichni ostatní, ale hezky si tu připomenu minulý týden. 
A tento rok oslavím Silvestra pěkně v klidu, žádná divočina! (a zítra ráno do práce.. achjo :D)
Jak slavíte Silvestr vy?


A na závěr něco pro ochránce zvířat.. nojo.. 
ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK♥♥

22 comments:

  1. Krásné fotky a já Silvestr slavím především s rodinou, sledování pohádek, čtení blogů a prostě nějak to moc nehrotím..:) Krásný článek!!
    eliskanovakova.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Já Silvestr také moc nemusím, vždycky celý večer sedíme s rodinou u televize a kdyby se o půlnoci nepouštěl ohňostroj, asi bych do půlnoci nečekala a šla spát :D

    ReplyDelete
  3. "Slavim" ho stejne jako ty, taky tenhle den nemam nijak vyjimecny :) a na zhodnocovani roku si doma uz vubec nepotrpime... tak jsme s rodici jen doma a bavime se.
    Ty fotky s kaprikem jsou dobry :D

    ReplyDelete
  4. Pekne fotky, stastny novy rok.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. ten kapřík :DD :)
    Šťastný nový rok :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Fotky jsou krásné, a ten kapřík na konci mě úplně dostal!
    Krásný nový rok:)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Taky moc silvestrovský smysl nechápu, akorát je mi líto pejsků vždycky :( Nicméně Nový rok jako takový je fajn, tak ať se Ti Martinko vydaří, držím palce ať vyjde medicína :) Sice jsi říkala, že to ještě nevíš jistě, ale já vím, že tam chceš :D :-)
    A já jsem bohužel v hloubi duše ochránce zvířat, ''býložravec'', takže jsem u poslední fotky málem spadla ze židle :D

    ReplyDelete
  8. ta fotka kapra je skvělá! :)

    ReplyDelete
  9. Hahaha, ta poslední fotka mi rozzářila úsměv na tváři. Tomu se nejde nezasmát, přímo skvělé!
    Letošní Silvestr jsem taky brala lehce s mírou, sice jsem nemusela dnes do práce, ale kéž bych mohla, kdybych nějakou měla, místo toho půjdu na novoroční oběd k babičce. Jenže já už většinu jídla, které se bude podávat nemůžu už ani vidět. :-D Šťastný Nový rok a mnoho úspěchů a splněných přání, jak na blogu, tak v životě! :-)

    ReplyDelete
  10. :D :D :D Ten kapr mě rozsekal...Běž na fotografa, vážně! :D
    Fit Maddie

    ReplyDelete
  11. Skvělé fotky! Já jsem si Silvestra užila,ale na Vánoce to samozřejmě nemá! :D

    ReplyDelete
  12. Krásný krásný! (až na toho chudáka!:D)

    ReplyDelete
  13. tak se Silvestrem to má úplně stejné, nesnáším povinné veselení, vždy si oddechnu po půlnoci

    ReplyDelete
  14. Přeji ti štěstí a moc lásky do nového roku!:)
    Já jsem silvestra trávila s přítelem u něj doma a to mi stačí:)

    ReplyDelete
  15. Taky nemám silvestr ráda, tento rok jsem strávila sledováním seriálu a když jsem zatáhla rolety, tak jsem pomalu ani nepostřehla ohňostroj :)

    ReplyDelete
  16. Ten kapr na poslední fotce :D :D :D

    ReplyDelete
  17. Moc krásné fotky a ten kapr na poslední fotce mě úplně dostal :-D :)))

    Pieces of FRECKLED style

    ReplyDelete
  18. lovely photos
    Great Post. Lovely Blog. I am really loving your blog.
    Happy New Year, dear!
    I am following your blog. Hope you will follow back. xxx Keep in touch
    BeautyDrugs new blog post click & comment

    ReplyDelete
  19. S Vánocemi i Silvestrem to mám úplně stejně. Na Vánoce se vždycky těším minimálně měsíc dopředu a opravdu si je užívám. Naopak na Silvestra dost kašlu... Zalezu v klidu do postele a maximálně koukám na nějaké pohádky a filmy :)

    http://behealthy-befit-now.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  20. To sú nádherné fotky :) a vyzerá to parádne! :)

    http://oodla.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  21. Krásne prestieranie ::) no ten kapor, chúďatko..:P

    dawnielicious.blogspot.sk

    ReplyDelete