Wednesday, December 3, 2014

Jak to tak vypadá, je tu zima


Tolik článků za jeden týden! To už se mi dlouho nepoštěstilo napsat... No co si budeme povídat, po 6ti hodinách sezení na CAE zkouškách si připadám jako by mě někdo protlačil lisem na česnek a já se dostala do fáze, kdy se mi nechce vůbec nic dělat a už vůbec vůbec přemýšlet. A angličtinu už nechci vidět ani slyšet. Minimálně do soboty, kdy přijde další kolo. Speaking, aneb moje noční můra. Ale nadruhou stranu, teď už přijde jen to hezké. Minimálně do konce roku (pak přijde další a mnohem horší noční můra v podobě maturity a přijímaček). A na Vánoce se já těším každý rok klidně už od září.


Jediná věc, proč jsem ráda, že nemám vlastní auto.

Stir fry rychlo oběd! ♥

 Je to hezké, zvlášť když kvůli tomu nemusíte do školy.

Mám za sebou i maturitní ples. Žádná divočina to sice nebyla, ale bylo to super! /  Novinka v marks and spencer♥♥ sny se plní a já nemusím dávat majlant za kilový kyblík kešu másla ze zahraničí.

Stir fry podruhé! A jako správný strávník i s čínskýma hůlkama.

Jen olíznout! (:D)






13 comments:

  1. Martinko budu drzet palce moc,at zkousky vyjdou! mimochodem lis na cesnek jsi vystihla dokonale, znam ten pocit, clovek je uplne vymlety, vystaveny a nejradeji by si sednul k oknu a civel , ze? :D Co se tyka fotek, nevim co napsat, Tvoje fotky jsou zkratka talova moje srdcovka, strasne me bavi, jak jde poznat, ze jsou Tve <3!! a ty testovinx vypadaji genialne, muzu se prosim zeptat co je zo za testovinky? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekuju moc moc <3 presne ten pocit mam na mysli :D a jinak testoviny jsou ryzove nudle :)

      Delete
  2. Krásné fotky! :)
    A s těmi Vánoci to máme stejně :D :))

    ReplyDelete
  3. mám to s těmi nočními můrami podobně, 3 zkoušky před novým rokem, 7 po, a ještě odevzdat půl bakalářky ... takže se bojím, abych neměla zkažené i ty vánoce, na které se tak těším, ale s dávkou optimismu od tebe mi to teď najednou přijde už o trochu méně tragické ^^ tak nám oběma budu držet pěsti :D (sorry, trochu sobec být musím :D)

    ReplyDelete
  4. Těším se na článek o CAE, jestli bude :) Jinak mě čeká noční můra v podobě dohánění celého semestru v Brně a celého zkouškového v lednu a únoru. Naštěstí tady ve Francii těch zkoušek tolik nemám a nejsou tak náročné. Budu nám oběma držet palce ;)

    ReplyDelete
  5. to masloo!:D) A nadherne fotky jako vzdy:)

    ReplyDelete
  6. CAE chci zkusit také, myslíš že bys pak mohla sepsat článek se svými dojmy, poznatky a tak? :)
    A jinak Kešu máslo v M&S?! Neee, zrovna nedávno jsem si objednala ten kilový kýbl a už ho mám doma :D Je to výborné, ale drahé , jen to je pravda.

    ReplyDelete
  7. Hey!
    I really like your Blog and Pictures! Do you want to support each other and follow via GFC? Only if you like my Blog. Lets stay in touch :)

    Sophia xx
    www.sophias-fashion.de

    ReplyDelete
  8. Ty rampouchy jsou na fotce krásné, ale realita bohužel klame... Náledí a ledovka jak svině u nás :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Já ty tvé fotky prostě zbožňuju! :3
    Fit Maddie

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Držím palečky na speaking a neboj, maturitu i přijímačky zvládneš ;-) Já se na Vánoce také těším každý rok, je to většinou období, kdy alespoň na dva tři dny úplně vypnu a jsem mimo dosah ;-) A ty tvé fotky? Jsou doopravdy moc krásné, i když světlo nám bloggerkám teď nepřeje, klobouk dolů ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  12. Napsala bys mi prosím složení toho kešu másla? díky moc! nemůžu to nikde najít

    ReplyDelete