Monday, December 22, 2014

48 hodin do Vánoc

Vůně konečně upečeného cukroví, poslouchání soundtracku z Lásky nebeský, kádě s kapry, teplé ponožky a vánoční čaj! Konečně už mám pocit, že nějaké ty Vánoce opravdu jsou...
A jelikož článek už do Štědrého dne asi nebude, tak Vám přeju krásné Vánoce
protože další jsou až za rok
a to je za dlouho
ale stejně to uteče jako voda


Jeden s dalších krásných (ani trochu zimních) západů

 Francouzské brambory s rybou a zeleninou

Zdobení perníčků a poslouchání koled

Nejvoňavější svíčka z primarku. Kokos a vanilka je bezkonkurenční kombo♥

Vánoční radosti - medovina a horký cider a slevy v delmartu na ty nejlepší čaje (kup jeden a druhý máš za půl)

A dneska jsem se pustila do Vánoček, na které se těším snad i víc než na to cukroví!





21 comments:

  1. Krásné fotky!!! :)) Mohu se zeptat,kde jsi koupila ty čaje?:)

    ReplyDelete
  2. Máme upně stejné sobi, sněhuláky, panďuláky .. teda všechno až na tu podkovu :D

    ReplyDelete
  3. Moc pěkné fotky :) Taky Ti přeju nádherné Vánoce
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  4. Super fotky, akorát takhle ty perníčky díky úpravě, kterou jsi použila, vypadají vážně dost spálené :D

    ReplyDelete
  5. ty perníčky jsou krásný :-)
    nějaké recept na polevu? marně jsem to dneska zkoušela... poleva nějaká ne moc vidět, žádná pořádně bílá... a dírka v pytlíčku buď moc malá nebo velká... já se prostě se zdobením nějak nekamarádím :D

    ReplyDelete
  6. Nádherné fotky, perníčky vyzerajú roztomilo. Prajem šťastné a veselé. ;-)

    ReplyDelete
  7. Tobě taky :)
    ..ty perníčky, to je škoda je sníst! :D
    Fit Maddie

    ReplyDelete
  8. Ty tvoje perníčky jsou úžasné :) Mně se nikdy nepovede je takhle hezky nazdobit :D Taky ti přeju hezké Vánoce! :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Ta poslední fotka je úplně božská! ♥ Miluji ručně psané recepty

    ReplyDelete
  10. Perníčky máš moc krásně nazdobené !!! :)

    Veselé Vánoce!

    ReplyDelete
  11. Jejda... Při pohledu na ty francouzské brambbory se mi sbíhají sliny:D:)
    I tobě krásné Vánoce:)

    DaydreamerNatty

    ReplyDelete
  12. Taky Vám dost peče trouba co, jsem na tom podobně, nakopala bych jí :D

    ReplyDelete
  13. Já dělam vánočku až dnes večer a jsem teda zvědavá.. :)) Krásné Vánoce i Tobě! :)

    ReplyDelete
  14. Teda, jsi šikovná, že se pouštíš i do vánočky. Já nepeču ani cukroví :D.
    I tobě šťastné a veselé, Vaci :).

    ReplyDelete
  15. Aj tebe šťastné a veselé, uži si príjemné chvíle s rodinou a nájdi si pod stromčekom niečo pekné :).

    ReplyDelete
  16. doufám, že si užíváš krásné svátky plné pohody :) pro mě jsou tohle snad ty nejkrásnější Vánoce vůbec. škoda jen, že nemáme sníh :))

    ReplyDelete
  17. Ty čajíky z Delmartu jsou nejroztomilejší a nejhezčí! :D Dodatečně také přeji krásné Vánoce a pohodové strávení svátků :)

    ReplyDelete