Wednesday, November 12, 2014

Week


Do příštího týdne si dávám dva velké cíle. Více fotit a méně spát. Podzimní únava je tady se vším všudy a já bych nejradši prospla zimu a probudila se až na jaře.



Už asi tak stá dýně tento rok. Ale tentokrát z ní ale výjimečně nebude polívka ale koláč! ♥


Miluju tyhle rána!


A tyhle vlastně taky, mlha má svoje kouzlo!


Směsice všeho, jak jinak. Taky sbíráte alberty v kuchyni? já už jich mám doma 3 šanony. Kam se hrabe apetit nebo gourmet!


Lasagne jen a jen pro mě. ♥ 

20 comments:

  1. úžasné fotky, Martinko, jako vždycky, já nevím, zkrátka Tvoje fotky poznám, fotíš jedinečně, jakože ''martinkovsky'' :D
    a s albert magazínem souhlasim, vždycky jsem tak vytočená když ho nestihnu :D

    ReplyDelete
  2. Tvoje články radosť čítať. Hmm s tým spaním som na tom podobne!

    ReplyDelete
  3. Krásne fotky a veľa chutného jedla :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    ReplyDelete
  4. Krásné fotky a ty dýně, mňam, čeká na mě porce polévky v lednici. Trochu mi ujela ruka se zázvorem a kari, a tak je lehce pikantní :-D Co se týče podzimní únavy, proti ní bojuju vitamínama, veselým ovocem a dlouhými procházkami, jinak bych pořád spala... bára.kára blog

    ReplyDelete
  5. Jesenná únava na mňa taktiež dosť dolieha, pretože mám neustále chuť len na spánok. :-) Inak, tie lasagne vyzerajú úžasne!!

    ReplyDelete
  6. Ta fotka z rána je nádherná :) A lasagne mám moc ráda. To mě zatím žádná únava nepotkala a taky jí radím, ať se mi vyhýbá :D
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  7. Tvoje fotky můžu, já jsem se snažila a snažím dělat to tak nějak podobně jako ty. Mám pocit, že mi to nikdy nejde na 100 procent a to mě strašně štve, jsem moc velký puntičkář. Často mám ten pocit jakože "everything is possible" a všechno super a tak, pak někam přijdu a hrozně mi to vyfackuje :D

    ReplyDelete
  8. Také na mě ted často dopadá až nepříjemná únava, se kterou se bohužel moc nedá bojovat, tak se prostě svalím :D Ale určitě Tě podporuji a rozhodně víc fot, protože fotky jsou krásné:)
    A obzvlášt tahle podzimní rána...ostatně i když se stmívá, má to ,,grády":)
    No a Albert magazín? To je klasika, vždycky si beru dva až tři a nenápadně to podstrkuji babičkám, aby z toho vařily, protože recepty tam mají úžasné :D

    ReplyDelete
  9. Taky sbírám Albert magazíny, miluju to listování v nich! Doufám, že mi je mamka schovává i teď, když jsem pryč z domova :)
    P.S.: Jako vždy krásné fotky!

    ReplyDelete
  10. mnam z tvojich fotek mám vždycky na něco chuť! Krásně fotíš:)

    ReplyDelete
  11. albert je nejlepší a lasagne taky a tenhle podzim jsem si zamilovala mlhu!!

    ReplyDelete
  12. Albert v kuchyni je super
    několik jich doma mám a další mám v elektronické verzi v počítači :-) ne vždycky totiž narazím na tu tištěnou nebo do Alberta jedu... jede mamka na nákup sama

    ReplyDelete
  13. Nevím proč, ale albert se mi skoro nikdy nepodaří sehnat. :-( Jinak krásné fotky! www.jojovictus.blogspot.cz

    ReplyDelete
  14. Krásné fotky! :) No mě se teda magazín Albert vůbec nedaří nikde sehnat! :-(

    ReplyDelete
  15. ty fotky jsou fakt úžasné! :) já se těším až budu moct zase vařit pro více lidí.

    ReplyDelete
  16. Zaprvé - krásné hrníčky! Zadruhé - dostala jsem hlad. Díky :D

    ReplyDelete
  17. "Méně spát" :D Tak to já to mám zase naopak. :D
    Fit Maddie

    ReplyDelete