Saturday, November 29, 2014

Kam v Praze#2 - MyRaw Café


Jako další kavárnu, která rozhodně stojí za návštěvu, jsem vybrala MyRaw Café v pasáži Divadla v Dlouhé. Je to malá útulná kavárna, ve které se zaměřují na raw stravu. Polévky, hlavní chody ale hlavně dezerty a vynikající káva s ořechovým mlékem! Poprvé jsem měla latté s kešu mlékem. Nic takového jsem do téhle doby neochutnala! Stejně tak jako "míchaná vajíčka" z avokáda, všemožných semínek, cibule a nevím čeho ještě, která jako vajíčka opravdu chutnala. A poprvé jsem zažila pocit, kdy mě dostatečně zasytil jen jeden kus dortu.

Na facebooku vždy zveřejňují denní menu, navíc od té doby, co jsem tam byla já tak rozšířili celé menu (a to znamená, že tam rozhodně budu muset znovu!) Pizzy, tortilly quiche a horká čokoláda! ♥
Ceny sice nejsou úplně nízké, nicméně jedná se o raw stravu a ta většinou bývá několikanásobně dražší. Celá kavárna ve mně vzbudila nutkání, zkusit si udělat nějaký raw koláč i doma (tak a víte o čem bude další recept). 

jablečno-ořechové řezy
"cheesecake" s pekanovými ořechy

12 comments:

  1. aaaa ty dortíky! ♥ ♥ ♥ ♥
    těším se na recept :)

    ReplyDelete
  2. Martinko na základě tohohle článku jsem si jistá, že vím, kam při příští pražské návštěvě vyrazim! :-)
    Mimochodem...ta fotka dole...přistihla jsem se, jak jako malé dítě prohlížím a přemýšlím, který bych si vybrala :D

    ReplyDelete
  3. To vypadá nádherně! Smím se zeptat v jakých cenách se pohybovalo kafe? :-)

    ReplyDelete
  4. Boží, boží! Tam musíme spolu zajít :)

    ReplyDelete
  5. ten cheesecake vypada uzasne ! :)

    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  6. Do háje zeleného,tak tam se musím vypravit co nejdřív!:O

    ReplyDelete
  7. vyzerá to fakt skvelo, spravila si mi chute :D ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. vypadá to nádherně, miluji útulné kavárny a různé raw dortíky :)

    ReplyDelete