Wednesday, November 19, 2014

Kam v Praze #1 - Bistro8


Protože se ze mě za poslední rok stal s velkou pravděpodobností pravý kavárenský povaleč a místo za pivo utrácím za kafe, rozhodla jsem se začít o tom trochu psát. Protože Markétka pořád básní o kavárnách v Brně a mě štve, že jsem nenarazila na nikoho, kdo by taky psal o těch v Prazech. Tak jsem překonala můj stud z focení každého hrníčku s kafem, čajem, dortíku atd. a jako první vybrala Bistro 8.

Jak název říká, není to kavárna, ale bistro. Pokud jste pražáci tak ho pravděpodobně znáte nebo jste o něm alespoň slyšeli. Jak se tam dostanete nejlépe zjistíte na facebooku. Není sice zrovna v žádném atraktivním prostředí (nebo alespoň pro mě), ale je blízko centru a dobře dostupný. A interiér je překrásný! A já miluju, když jsou nabídky napsané na oldschool školních tabulích. 

Vybrat si můžete z denní nabídky teplých jídel nebo z různých sendvičů, quichů, koláčů, salátů a sladkých dezertů. A co potěší hlavně nás chudé studenty, majlant za to nedáte! Naopak, je to jedno z mála míst, kde se dá v dnešní době levně a zdravě najíst. A k pití si můžete vybrat z domácích limonád čajů, šťáv a hlavně výborného kafe. A nebo si dát rovnou bezedný hrneček kávy, obzvlášt pokud tu budete trávit delší dobu. Třeba nad učením.

Nejlepší marocká polévka a stejně tak dobrý čerstvý chleba!

Palačinka se špenátem a v pozadí vegetariánský mini burger.

Zkrátka a dobře, pokud se chystáte do Prahy a nevíte kam na oběd nebo na kafe, určitě toto místo zkuste! 

23 comments:

  1. Veľká škoda, že to mám do Prahy tak ďaleko, lebo to tam vyzerá krásne :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    ReplyDelete
  2. nevíš, jestli tam mají sojové mléko? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tyjo tak to vůbec nevím :( ale zkusit to můžeš! dneska mají sojové mléko skoro všude :)

      Delete
  3. a potom už len zájsť oproti do page five a listovať si v krásnych knihách :)

    ReplyDelete
  4. tak keby som blízko prahy, určite sa tam vyberiem. Krásny interiér :)
    COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  5. ked budem v prahe tak sa tam rada pozriem :)

    ReplyDelete
  6. Mm, nabídka se mi líbí :) Tak třeba se tam jednou zastavím, když pojedu do Prahy
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  7. jsem cekala kdy to prijde <3

    ReplyDelete
  8. Haha zrovna jsem upravila fotky o další brněnské! :D
    Ale i já uvítám tipy na pražské kavárny, přeci jen tam taky občas jezdím, a kafe a něco dobrého je potřeba vždycky :)
    No a školní tabule? Bez té nemůže být dobrá kavárna!

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Bistro 8 taky miluju a moc hezký fotky :)) Jen je škoda, že to mám trochu z ruky a tak tam zajdu jen občas :(

    ReplyDelete
  11. tiež sa hanbím fotiť si na verejnosti jedlo a tak, myslela som, že som čudná. :D a tabule sa mi strašne páčia.

    ReplyDelete
  12. Jé, super článek a nápad! Já už taky začala psát "recenze" na podniky v Praze, tak třeba u mě najdeš něco, co neznáš. :-) Jinak s "nelákavou" polohou bistra musím značně nesouhlasit, neboť mám na Letné školu a podle mě je to skvělé místo k žití! V blízkosti ulice Františka Krížka je spoustu nových "hipsr podniků", hezké minigalerie, BIOOKO... :)
    Bistro bývalo před rokem ještě levnější, teď asi zdražili protože vědí, že klientela se bude stále vracet a mají pravdu.
    www.jojovictus.blogspot.cz

    ReplyDelete
  13. No jeje♥ Takový články jsou prostě nejlepší, hlavně fotky jídla!:D

    ReplyDelete
  14. MILUJU tvoje fotky. Fakt doslova miluju :)
    Fit Maddie

    ReplyDelete
  15. nádherné fotky :-)

    Zvu tě na mou giveaway o skřipce do vlasů:
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    ReplyDelete
  16. moc hezké, děkuju za typ! :)
    www.mysocialshake.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. děkuji za tip :) vždycky v Praze sháníme podnik, kde se najíst za nějaký rozumný peníz.

    ReplyDelete
  18. http://mandlovamadla.wordpress.com

    Ahoj, koukni ke mně na blog, třeba tam najdeš tip, kam zajít v Praze na party!

    ReplyDelete