Wednesday, November 26, 2014

Jak jsem své vlasy nechala hýčkat


Já a moje vlasy to je dlouhý příběh. Mohla bych teď sepsat sáhodlouhý seznam věcí, co jsem na ně vyzkoušela, znovu si zanadávat, jak jsem ji je zničila neustálým žehlením a fénováním a znovu si slíbit, že na zastřižení konečků budu chodit častěji než jednou za rok. Ale tentokrát mě zlákala možnost vyzkoušet něco nového a to rekonstrukci vlasů v Clinical hair, která slibouje doplnit vlasům vše co potřebují. To moje vlasy ještě neznaly!


Jakmile jsem našla v chod do salonu, což byl docela oříšek, hned se mě ujmuly dvě příjemné slečny a hned už jsem měla hlavy ve vaně (no, nevím, jak se tomu odborně říká) a přišla řada na šampon Clinical derm a hned potom na onu zázračnou italskou masku se směsí olejů a bio-kolagenu. V tu chvíli jsem se uvelebila v gauči s čajem a časopisem a čekala 20 minut, aby kúra mohla zapůsobit. Nakonec přišlo závěrečné smytí barvy a nanesení kolagenového balzámu, fénování a přežehlení a moje vlasy se leskly jako už dlouho ne! 


Jak dlouho se vlasy ještě budou lesknout, to asi ještě zjistím. Od včerejška si ale na vlasy neustále šahám. Nikdy jsem na ničem podobném nebyla, masky si dělám zásadně doma a tak jsem zvědavá, jestli v tom uvidím rozdíl! Chodíte do salonů na podobné kúry nebo se jdete maximálně tak jednou za půl roku ostříhat?

Článek je psaný pro portál blogerky.cz
A děkuji clinicalhair za skvěle strávený večer

11 comments:

  1. na té první fotce máš TAK krásný vlasy!<3

    ReplyDelete
  2. Tyvogooo, to vypadá jako dobrý zázrak, vlasy vypadají úžasně !!! :D nicméně já se vzmůžu na šampon proti lupům a kondicionér, když si chci joo něco dopřát, takže kůry ani nic jiného se u mě nekonají (ke kadeřnici chodím cca dvakrát ročně na konečky ^^) jako asi bych se měla o sebe trochu víc starat, ale jsem v tomhle strašný chlap :D

    ReplyDelete
  3. Máš krásný vlasy na té první fotce :) Jak píšeš, já se chodím tak 1x za půl roku ostříhat :D Ale takováhle návštěva salonu by se mi líbila
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  4. Ty vado, zmena jako blazen a o 100% k lepsimu! Slusi ti ty vyzehlene (leskle) vlasy :)))

    Dobroty od A

    ReplyDelete
  5. Z te fotky bych teda rekla, ze se to vlasum fakt prospelo! :)

    ReplyDelete
  6. Ja so svojimi vlasmi tiež zvádzam večný boj, raz sme kamoši a raz nie. Ja sa im snažím dávať všetko čo len chcú ale niekedy je to des, hlavne keď žehlím a ony sa zvlnia a keď ich natáčam tak sú zase rovné :D Ale je fakt, že u kaderníka som nebola viac ako rok :D Ale ty ich máš úplne prenádherné na tej prvej fotke! :)

    Domka Domková

    ReplyDelete
  7. hezký článek :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Já se chodím kvůli účesu stříhat každý dva měsíce, ale na nějaký masky nebo nějakou extra péči mě neužije. Ovšem po tom, co jsem viděla, jak tvoje vlasy vypadají na první fotce - sáákra!

    ReplyDelete
  9. já jsem taky šílený lempl, ostříhat se jdu tak jednou, maximálně dvakrát do roka :D vlasům to hodně prospělo jak koukám, vypadají opravdu krásně :)

    ReplyDelete