Wednesday, November 5, 2014

Co nového


Na sporáku se mi vaří dýnová polévka, ano zase, v troubě se peče granola, skořice přes celý byt. Ideální chvíle konečně se vrhnout na článek. A to zrovna na ten, co už tu dlouho nebyl (co je zvláštní, protože v jédné době tu nebylo téměř nic jiného). Plno fotek, málo smyslu. A spousta jídla samozřejmě!
Mimochodem toto je 500. článek!!! (to jsem si teda mohla vymyslet originálnější článek)


Vietnamská polévka (pho ??) v pražské Sapě a nejlepší sladkost

Ovoce, ovoce, kdykoliv, kdekoliv

Apokalyptické ráno

Odpolední tvarožník

 Cizrna na kari s kachním prsem. Hotová Indie :D (a chilli bylo trochu moc)

Oběd o prázdninách, kdy doma opravdu byly jenom zbytečky. Červená čočka, kuskus, pohanka, tuňák, sušená rajčata, brokolice fazole a kupa sýra

25 comments:

  1. mňam, dala bych si ten tvarožník :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. ty jo to ráno je dnešní viď? já když odcházela ráno cvičit, tak jsem si připadala, že Prahu zasypala pícečná bouře, jak žluto bylo !!! a to nebe úplně hořelo !!! no ale apokalypsa sem nebo tam, jídlo se mi samozřejmě líbí víc :D
    xx

    ReplyDelete
  3. tak tu cizrnu na kari s kachním prsem bych si dala hned :)

    ReplyDelete
  4. Joo, dnešní ráno bylo kouzelné...a trochu strašidelné zároveň :D

    ReplyDelete
  5. Mmm, dala bych si všechno :D moc pěkné fotky
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  6. Vaření ze zbytků, mě vždycky přivede k novým receptům :D

    ReplyDelete
  7. Upřímně, dýňovou polévku jsem ochutnala teprve před nedávnem. Zase tolik mě nenadchla. Mnohem raději mám třeba brokolicovou. :D Ale ta mísa s ovocem, mňaam ^^

    ReplyDelete
  8. Hrozne ale hrozne moc bych si dala tu polivku!!!! Aa

    ReplyDelete
  9. Wow! Ta fotka z rána je úplně úžasná! Možná bych se i toho bála :D Zase krásné fotky :)*
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Nádherné apokalyptické ráno! Takové jsme tady teda neměli :D

    ReplyDelete
  11. Opět moc krásné fotky ! :)

    ReplyDelete
  12. Ja myslim, ze takove clansky jsou nejvdecnejsi. Dynovou polevku miluji a o vikendu se na ni chystam stejne jako na dalsi vareni, aby se na bára.kára blogu objevily nove recepty, snad mi stesti bude prat a svetlo vydrzi :-)

    ReplyDelete
  13. Krásne fotky, to ráno sa mi veľmi páči a rada by som ochutnala indickú kuchyňu, keďže mám rada pálivé;D

    ReplyDelete
  14. milujem tvoje fotky a ako vždy sú dokonalé ! :)
    COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  15. Krásne fotky a veľa chutne vyzerajúceho jedla :D :D

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    ReplyDelete
  16. Máš boží fotky :) A ten tvarožník,..miluju cokoliv v čem je jogurt nebo tvaroh! :D
    Fit Maddie

    ReplyDelete
  17. Mňam, uplně jsem na to dostala chuť. Vypadá to báječně, krásné fotky! :) Čím fotíš, můžu-li se zeptat? :)

    Líbí se mi tvůj blog,takže jsem rozhodně Tvá čtenářka a ráda bych tě pozvala i na ten svůj! :)

    http://newayofashion.blogspot.cz/

    Měj se hezky, Nina

    ReplyDelete
  18. Jdu jíst :D mňam! :) A svět je plný náhod, zrovna nedávno jsem na instagramu viděla Reese's v rukách Reese Witherspoon :)

    ReplyDelete
  19. Taky jsem dnes měla dyňovou polévku - od maminky - a teda pochutnala jsem si !! :-) jinak na polévky moc nejsem, ale tuto plus ještě nějaké babiččiny opravdu můžu :-) a ta vietnamská, co máš na fotce, ta mě taky docela láká :-)

    ReplyDelete
  20. Nádherné fotky! A s tím ovocem souhlasím <3

    ReplyDelete
  21. Thank you for such a tasty post!:)

    Splendid pictures!

    welcome to my blog too: beautymarklady.com

    ReplyDelete
  22. Takové články mám stejně nejraději :))

    ReplyDelete