Sunday, October 5, 2014

Podzimní radosti


Světla méně a méně, času na focení taky ubývá. Ale přece má podzim svoje kouzlo. I když je těsně před zimou, kterou teda ráda nemám a nic hezkého na ní nevidím (možná kdybych nebydlela v Praze, kde sníh vidím jen v podobě hnédého čvachtavého čehosi a nekonečného vyčkávání na mhd). Například dýně bych si nejradši nakoupila na celý rok dopředu. Není nic lepšího než poádně hustá dýnová polévka! 

No a bez tvarohu by to nešlo v žádném ročním období, ale tak alespoň ty podzimní hrušky.

 Nově vymyšlená slavnost u nás na škole, představit primánům celý žívot na škole (ne, že bych toho už po těch 8smi letech neměla plný zuby :D). Zkoušeli jste někdy lovit pusou v lavoře jablka? (po 30ti dalších lidech) nic hezkého na pohled

Od té doby, co mám doma mixér co zvládá i zmrzlé ovoce, teče smoothie proudem :D

 A zase tvaroh! Nejoblíbenější kombinace s jahodama a kešu máslem.

Už dlouho nepřišel sebestředný moment (celkově žádné fotky mojí maličkosti na blogu), tak ať nezapomenete jak vypadám :D // shopaholictví


16 comments:

  1. Hezké fotky :) A co sis koupila?

    madlenonderkova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Jeseň je práveže super :) Všade vôkol prekrásne farby ! :) A aký máš mixer ? Ja sa bojím v tom mojom malom mixovať zmzrazene ovocie a o to viac sa ešte bojím cícer pomixovať na múku... Tak chcem aby mi asi doniesol Ježiško :))

    ReplyDelete
  3. haha, nový turbomixér, drtič ledu a tak mi taky změnil život :D

    ReplyDelete
  4. Moc pěkné, já osobně dýňovou polévku naprosto miluji, dělám jí s jablky a zázvorem, recept kdyžtak najdeš u mě na blogu. Jinak je pravda, že s podzimem ubývá času na focení, to pociťuji dost často. A jablka? No, comment, tuhle hru bych asi raději vynechala :-D bára.kára blog

    ReplyDelete
  5. Musim se mrknout zda mají v Portugalsku dýně! Taková dýňová polévka se zakysanou smetanou je totiž super. Ale vlastně tu nemám ani mixér.. a smoothie mi fakt chybí, ale ovoce je tady velký výběr, tak ho jím čerstvé :-)

    ReplyDelete
  6. Moc hezke! Mango bych si taky chtela naordinovat. :))

    ReplyDelete
  7. Na dýnı mám poslední dobou také chuť , musím pohledat nějakou suprovou polévku :)

    ReplyDelete
  8. Skvělé fotky :) Ten náhrdelník se mi líbí
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  9. Kriste, nechápu tuhle oblibu v té lavorové hře, my to museli lovit, když nás pasovali na maturanty, nechutný >.<
    Jinak dýně já nerada.. A co sis koupila v Mangu? :)

    ReplyDelete
  10. dýňová polévka je nejlepší! <3

    ReplyDelete
  11. Fotky sú krásne, a na ty vyzeráš skvelo :)

    ReplyDelete
  12. To s těmi jablky mě rozesmálo, vždycky jsem to chtěla zkusit, tak budu mít inspiraci, co připravit třeba na nějakou oslavu. :D
    Pěkné fotky a sluší ti to! :))

    ReplyDelete