Wednesday, October 22, 2014

Podzim atak


Původně jsem měla už od minulé stedy v plánu článek o mém týdnu bez pšenice... No popravdě ho rozepsaný už mám, ale zasekla jsem se na mrtvém bodě, jelikož moje pocity jsou poněkud rozpačité. Ale naštěstí se mi za tu dobu naskupilo pár fotek a protože je dneska tak hnusně, že by ani psa nevyhnal, je ideální příležitost sesmolit nějaký životpovznášející příspěvek.


 Jsou věci, které na podzimu miluji. Třeba západy slunce, ranní mlhy nebo dýňovou polévku. Pak je tu ale zase ta vidina blízké a tuhé zimy, nedostatek ovoce nebo nekonečné bahno.

Jeden z teplých podzimních dnů a balkánský salát s domácí fetou od známých! Kam se hrabe ta kupovaná.

 Po dlouhé době fotka mojí každodenní snídaně. Jogurt, 2 jablka, švestky, banán, kukuřičné lupínky, musli, arašídové máslo. Žádná novinka se nekoná :D

...

Před rokem to byly hospody, letos jsou to kavárny! Ať už ty komerční řetězce typu Crosscafé nebo costa coffee (mimochodem ten jejich hruškový koláč je vynikající!!)  nebo malé neznámé, vždycky je to nejlépe strávené odpoledne!

 Černá, černá, černá. V poslední době nenosím jinou barvu.


19 comments:

  1. Krásně fotíš :))

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. I když jsou ty tvoje snídaně pořád dokola, stejně se mi ty fotky líbí!! :D :)

    ReplyDelete
  3. nádhera prostě :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. ach bože, miluju jak fotíš :) nejsou to obyčejné fotky.

    ReplyDelete
  5. Krásne fotky, taktiež milujem kaviarne a myslím, že jesenné popoludnia sa lepšie stráviť asi ani nedajú. :-)

    ReplyDelete
  6. tvoj outfit s the beatles tričkom je superský :))

    ReplyDelete
  7. Moc pěkné fotky :) Taky mám moc ráda balkánský sýr
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  8. Pěkně si podzim užíváš, já mám dýňovou polévku ráda a užívám si podzimní barvy. :-) A ta snídaně, wau, vypadá to božsky stejně jako salát, já si oblíbila zelený salát s plísňovým sýrem, hruškou, ořechy a dýňovým olejem, mohu jen doporučit ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  9. Krásne fotky :) dyňovú polievku som ešte neskúšala, musí byť super

    dawnielicious.blogspot.sk

    ReplyDelete
  10. super fotky:) a mám to stejně, loni to pořád byly nějaký kalby a tak, a letos chodím víceméně jen do kaváren:) a užívám si to snad mnohem víc!

    ReplyDelete
  11. Krásné fotky, jako vždy Marti :)

    ReplyDelete
  12. pekný random výber fotiek :) ...

    ReplyDelete
  13. Miluju posezení v kavárně :) a ano, myslim, že zrovna já jsem jedna z těch komerčních lidí a hrozně mě štve, že u nás nemáme Starbucks ani Costu :D :/ aspoň si toho víc vážím, když někam cestuju a můžu si tam zajít :))
    Jinak musím se znovu opakovat, jinak to nejde, máš prostě nádherné fotky :)*

    ReplyDelete
  14. Taky se můj šatník poslední dobou ladí jen do černé, prostě moje barva!!! <3 :D A není nad to zajít si na dobré jídlo nebo zákusek než do hospody :)

    ReplyDelete