Wednesday, September 3, 2014

Yoga update


Když jsem se zhruba před rokem a půl poprvé pustila do jogy, nevěřila bych, že u toho tak dlouho vydržím. A přece! Sice už ne každý den, ale alespoň jednou do týdne si hlavu jogou vyčistím. Ať už na hodinu a půl dlouhé lekci ve fitku (z které vždy odcházím protažená a namožená jak z ničeho jiného) nebo jen tak doma, s youtube nebo Bobem Harperem nebo Tonym z p90x. Protože mi často chodí dotazy podle koho že to cvičím a odkaz na můj youtube seznam vám asi nestačí, rozhodla jsem se vám dát tipy na mých 5 nejoblíbenějších joga instruktorů z youtube.


Jeslti chci něco náročnějšího a delšího, většinou volím právě Lesley. Navíc má moc příjemný hlas.

 
Candace
Candace přidává na svůj channel videa tuším každý týden, jsou méně náročná a většinou kolem 20ti minut

Tim
U Tima mám ráda, že hodně vysvětluje pozice a taky, že je přjemná změna zase jendou poslouchat mužský hlas.

Adriene
Adriene zase zařazuje do svých videí poměrně hodně posilování.

Erin Motz
Jestli si vzpomínáte na její 30day challenge minulý rok, tak vás určitě potěší, že Erin v tomto roce právě začala novou!


 A jestli máte nějaké typy vy, určitě se o ně podělte v komentářích !
Namaste♥

9 comments:

  1. Tenhle clanek me moc potesil, jogu mam moc ráda, ale bohuzel se ji.nevenuji uz tak casto, coz bych v novem skolnim roce ráda zmenila:)
    Vsechny tvoje "healthy" clanky, at uz o joze nebo behu, mam moc ráda, jsou hezky napsane a moc inspirujici:)

    ReplyDelete
  2. pozor na ty negativni vibrace hlavne, haha :D

    ReplyDelete
  3. Vždycky jsem na jógu a lidi, co se jí věnují, koukala tak s obdivem :) u sebe si takovou ohebnost nedokážu vůbec představit. Já skončila u protahovacího cviku "dotkni se prstů na nohou" :-D

    ReplyDelete
  4. jóga by mi prospěla, jsem zkrácená jak blázen :x asi zkusím něco pro začátečníky a uvidím, zda je to něco pro mě :)

    ReplyDelete
  5. Super článek!:)) Jógu miluju, ale už jí cvičím docela dlouho podle jedné slečny a ta mě už malinko nudí, tak vyzkouším zase něco nového :)

    ReplyDelete
  6. Paráda, přesně tenhle článek jsem potřebovala, protože zatím jsem rozklikla náhodně nějaké yoga video na youtube a ani jednou jsem nebyla spokojená. Tito trenéři vypadají hrozně sympaticky:)

    ReplyDelete
  7. Diky za tipy, Candace je pohodova :)) ale joga v Jatomi byla take fajn, to je jina atmosfera nez doma. Pilates jsi zkousela nekde ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pilates jsem tam taky byl na lekci ale byl to katastrofa :D Asi hodně záleží na instruktorovi, ale tohle bylo vloženě jdeme si zacvičit s vekovou skupinou 40+ :D

      Delete
  8. Super článek! Většinou jógu cvičím právě doma, ale téměř pořád ta samá videa dokola, takže moc děkuju za odkazy a inspiraci :)

    ReplyDelete