Friday, September 19, 2014

Protein


Vždycky jsem si říkala, jak jsou tyhle suplementy zbytečné, ale když vstoupíte do prostor posilovny, je jenom otázka času, než vás přepadne nutkání si něco podobného pořídit. No kdo by přece nechtěl vidět výsledky dřív a mít více síly při každém treninku! Já dostala příležitost vyskoušet raw vanilkový a čokoládový protein od Gorilla fitness Ačkoli jsem proteinů zatím tolik nevyzkoušela a žádný jsem neměla tak dlouho, abych pozorovala nějaké výsledky, tenhle mi z těch 5ti druhů co jsem měla zatím chutná nejvíce! A obzvlášť ten vanilkový (Ale to bude možná proto, že čokoládu tu já radši v pevné podobě)



Gorilla Raw protein patří mezi syrovátkové proteiny, tudíž se dobře tráví a obsahuje širokou škálu všech potřebných aminokyselin bez škodlivých umělých sladidel.. Podporuje regeneraci, imunitu i pohybový aparát a obsahuje hydrolyzovaný kolagen, který vám bude při těch dřepech chránit klouby! O kolagenu se můžete více dočíst zde
Zkrátka a dobře, ano, bez proteinu se obejdete, ale je to šikovná věc, kterou můžete mít kdykoliv po ruce (tím nemyslím nosit tu velkou dozu v batůžku). 
A to ještě nepřišla řeč na pečení! 
Kdo by nechtěl mít koláč plný bílkovin se sladkou vůní vanilky? 


Protein je sice dobrý jen tak s vodou, ale takové proteinové smoothie, proteinové palačinky nebo proteinové buchty! To je jiná. Já si oblíbila před/po treninku dělat koktejl z kokosového mléka, vanilkového proteinu a různého ovoce. Zkuste například rozmixovat 2 mražené broskve, hrst borůvek, půl hrnku kokosového mléka a k tomu půl odměrky vanilkového proteinu (to doředit vodou). V blízké době se ještě chystám na lívanečky! Tak dejte vědět, pokud by vás zajímaly i proteinové recety, které v blízké době budu určitě ve velkém zkoušet! 

Zobrazování obrázku banner-gorilla-raw-protein-467x390-mypancakestory.blogspot.png

6 comments:

  1. Tak já jsem protein nikdy ještě neochutnala a když to přítel pije jen tak s vodou nebo mlékem,tak to nemůžu ani cítit :D. Ale věřím, že v podobě smoothies s ovocem nebo v palačinkách bude ta chuť lepší :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  2. používám s bráchou čokoládový veganský protein a super, on ho teda pije a já ho přidávám spíše do pečení a dochucování :D

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. myslíš, že se hodí i pro člověka, který necvičí úplně pravidelně?

    ReplyDelete
    Replies
    1. myslím, že protein může používat každý :) obzvlášt pokud mu dělá problém dostat bílkoviny jinde

      Delete
  4. Já jsem ještě nikdy protein nezkoušela, ale hrozně mě to láká, hlavně jak píšeš - ty sladké recepty, palačinky a smoothies s ním :)

    ReplyDelete