Wednesday, September 10, 2014

Pot a slzy


Maturitní ročník zatím vypadá, že bude všechno možné, jenom ne zdravý. Ačkoli všude neustále dokazují, jak je stres tělo ničící, rakovinu tvořící, život devastující tak je to pořád tady.. Zkouška dospělosti. Super. První týden mě vesele shodil z mého růžového obláčku klidu a nastala chvilka paniky (která naštěstí už zase opadla.. nebo spíše nastala fáze rezignace. Jediným úkolem je přežít a nezbláznit se! Je načase se naučit věci si organizovat a nenechávat všechno na poslední chvíli. Tvrdý režim! A nebo se dám na modlení a všechno mi vyjde. CAE zkoušky v prosinci i maturita a přijímačky na medicínu na jaře.. 


 Nesmrtelná láska s ledové kávě ♥

Miluju tyhle pečeně (králík tentokrát, za týden to bude koroptev u babičky:D) se špenátem a bramborovým knedlkem! Ale stejně vede kachna se zelím!


Focení v lese poslední letní víkend (jak asi milionkrát zopakovali ve zprávách)

Moje nejnovějš oblbená rychlosváča! Pohankové vafle na miliony způsobů.. Brzo přidám recept i sem, ten tu musí být!

Ledové kafe /zase/ *** Kozí bio kefír z delmartu, na to, že kozí mléko moc nemusím tak ten kefr je lahoda

 Strhněme se záda! 

Na konci srpna jsem si musela udělat radost a koupit si konečně tablet, dyť ho přece tolik potřebuju do školy!! (jojooo :D) 
A k tomu k obědu penne už ani nevím s čím


25 comments:

  1. Martinko rosteš do krásy ♥ to se tak někdo má :D
    haha, neboj, maturitní ročník je hodně v pohodě, takhle zpětně to byl muj nejkrásnější rok na škole, pamatuji si i takové ty menší události, na všechno tak strašně ráda vzpomínam...nakonec i na tu maturitu :D Žádné obavy, bude to lepší, než všichni říkají a straší :)!

    ReplyDelete
  2. kolik te stal tablet? taky bych nejaky potrebovala :)

    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  3. Moc pěkné ;) ale neboj, to zvládneš. Oni vždycky na začátku hrozně straší, ale jsou hodní, jen nepolevuj, makej a ono se ti to vrátí ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  4. Krásný fotky a ňam ty vafle! A o maturitě mi nemluv, já jsem teprve dělala přijímačky na gympl na střední a málem mě kleplo, takže nevím, jak zvládnu maturitu :D
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  5. Ta čtvrtá fotka joooooo <3
    Ja maturuju za rok a nemam moc pocit, ze to zvládnu, uz tak mi tretak da zabrat, cítím to v kostech :D každopádně plánuju taky za rok DELF, takže paráda, ja jsem začala se školním rokem moc moc moc jíst a hlavně večer u učení

    ReplyDelete
  6. Jsem na tom podobě, už teď panikařim ze všech těch otázek knížek a nadávám si že jsem nezačla už dřív.

    www.pigavo.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Mam hrozný hlad a tvoje fotky na tom mají velký podíl :D a to ledové kafe vypadá také úžasně. Všechno dobře zvládni a žádný stres :)))

    ReplyDelete
  8. Držím palce, at to vydržíš a opravdu se nezblázníš. To musí být neskutečný nátlak, ale neboj, určitě to zvládneš:)

    ReplyDelete
  9. Držím ti palce v tom posledním ročníku mě to čeká příští rok a už se na to hrozně těším no. Ale tvoje fotky jsou užasný♥

    ReplyDelete
  10. Maturita je úplně, ale úplně v poho... Obzvláště, když se chystáš na medinu, to bude pro tebe úplně parádička :)

    ReplyDelete
  11. Ahooj, máš to tu krásné a hezké články :) jen mě tak napadlo, že by se ti mohlo něco líbit na mém e-shopu ^^ www.hair-store.cz

    ReplyDelete
  12. Určite to zvládneš, presne tak ako sme to zvládli aj my ostatní. :-) Zlaté obrázky a aj Ty. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    ReplyDelete
  13. Držím palce ať Ti vše vyjde, s tím CAE jsi fakt dobrá! Na kterou medicínu chceš? :)

    ReplyDelete
  14. Jak se usmivas, to je nejhezci!!:) a všechno zvladnes, hakuna matataaa!<33

    ReplyDelete
  15. Parádní fotky. A držím palce!!!

    ReplyDelete
  16. Přidávám se mezi držící se palce! Doufám že tenhle rok zvládneš a to pruhované tričko co máš na sobě je tak ůžasné! :)

    ReplyDelete
  17. Krásné fotky :) držím ti palce, ať ti všechno vyjde! :))

    ReplyDelete
  18. Ty Tvoje fotky jsou jak vystřižené z časopisu :) moc ti to tam sluší!
    A z maturity a přijímaček si ještě nic nedělej... ještě máš dost času a stejně se to nejlíp naučíš měsíc - 2 předem předtím :-)

    ReplyDelete
  19. budu držet pěstičky, Marti :) ale zmákneš to levou zadní, neboj! já ve čtvrťáku byla taky úplně vyřízená :D hlavně když přišlo zařizování okolo maturitního plesu.

    ReplyDelete
  20. držím palce s CAE! :) všechno zvládneš

    ReplyDelete
  21. Nemám ráda, když někdo tvrdí, že maturita je strašně v pohodě, protože po bitvě je každý generál, ale zpětně to fakt nebylo tak strašný, jak jsem se bála. Už jsou to sice 2 roky, ale pamatuju si to dobře. A na medicínu Ti držím moc palce, já teď půjdu do druháku na 3LF a je to strašně skvělý!!! :*

    Na fotkách ti to moc sluší, miluju Tvoje články :)

    ReplyDelete
  22. Budu držet palce s CAE, já jak přijedu z Francie, tak si chci udělat DELF :) A maturitu zvládneš, hlavně se vyprdni na všechny, co tvrdí, že je to v pohodě. Je, ale to zjistíš až potom a každý si na to musí přijít sám. Ten stres okolo k tomu patří. A mysli na všechny ty super události okolo, stužkovák, maturiťák, atd. :)

    ReplyDelete
  23. Ten stres ke zkoušce z dospělosti - maturitě asi prostě patří a projde si jím každý, ale vážně se nemáš čeho bát :))

    ReplyDelete