Friday, September 12, 2014

Pohankové vafle


Už jste je tu sice viděli, ale opakování - matka moudrosti a tyhle vafle si zaslouží hodně pozornosti ! Ať už je děláte k snídani, obědu, večeři nebo svačině, nikdy nezklamou! V jednoduchosti je přece krása!


Na 2 vafle potřebujete:
80g pohankové mouky
1 vejce
1 lžičku soli
1 lžičku pečícího prášku
mléko (podle hustoty těsta, mělo by mít kašovitou konzistenci)

Smíchejte všechny suroviny na těsto a opečte z obou stran ve vaflovači vymazaném olejem. Můžete naplnit čímkoliv co máte rádi, například volským okem, sýrem a rajčátky. Nebo je vynikající se špenátem a kuřecím masem, ale také jí můžete udělat i nasladko! 


18 comments:

  1. mňam, miluju pohankové věci :) :D

    ReplyDelete
  2. Jemine to vyzera fakt super :)
    www.beautiful-savage.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. no.... jéje, mít vaflovač tak už bych mamce odpověděla na otázku... "a co budeš (budeme) o víkendu vařit?" :-)
    asi si napíšu ježíškovi o vaflovač :-) nutně ho potřebuju

    ReplyDelete
  4. Jdou tyto vafle dělat i v hlubším toastovači?

    ReplyDelete
    Replies
    1. myslíš jak ov tom klasickém trojuhelnikovem ? to se bojim, že moc nepujde :/ ale můžeš zkusit třeba palačinky :)

      Delete
  5. Ano trojuhlnikovém, bojím se jenom toho, že si ho zničím, ale kdybych tam to těsto nechala okolo 4-6 min, tak by to mohlo možná jít.Ptám se spíš jestli s tím někdo nemá zkušenosti, protože jsem někde četla, že to jde....

    ReplyDelete
  6. Jéé, tak to musím co nejdříve zkusit :) Pohankovou mouku už mám na seznam dlouho! O důvod víc, si ji koupit :)

    ReplyDelete
  7. tak waffle naslano jsem jeste nemela, ale zni to fakt dobre, urcite se nekdy necham inspirovat :)) diky

    ReplyDelete
  8. To vypadá velmi dobře, zítra koupím mouku a vyzkouším =)

    ReplyDelete
  9. Mňam, to vypadá báječně! :)

    http://nm-fitness.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. jsem na sebe fakt naštvaná, že jsem si nekoupila ten vaflovač, když byl v Lidlu v akci! :((( :D

    ReplyDelete
  11. Do pytle, já si vždycky nadávám, že jsem si koupila nějaký šuntský vaflovač v Tescu, který prostě nefunguje :X Budu si muset pořídit nějaký lepší a nebudu muset nad těma receptama a fotkama jenom slintat :D

    ReplyDelete
  12. Jéé super recept!!!! Mám doma toastovač a je tam i nástavec na vafle a jen tak leží ve skříni. Takže určitě vyzkouším.Na slano mě to nenapadlo.Díky moc za recept, vlastně za všechny recepty, co sem dáváš! Marťaska

    ReplyDelete
  13. Ahoj, super nápad, jen bych se ráda zeptala jestli v ingrediencích nechybí olej. Pokud ne, jaká je konzistence vafle bez oleje, měkká nebo sušší lámavá ? Děkuji moc. Pavla

    ReplyDelete
  14. Ahoj, super nápad, jen bych se ráda zeptala jestli v ingrediencích nechybí olej. Pokud ne, jaká je konzistence vafle bez oleje, měkká nebo sušší lámavá ? Děkuji moc. Pavla

    ReplyDelete
  15. Mňam, výborné a zdravé vafle. Díky za inspiraci na dnešní oběd :))

    ReplyDelete