Monday, September 29, 2014

Koncem září

Rychloodpolední proteinové smoothie a ovoce♥ Už mi chybí meloun.


Poslední podzimní květy

A nesmí chybět tvaroh! ♥ tentokrát s jahodama a kukuičnýma lupínkama. K učení je potřeb doplnit živiny!

3 roky a stále mě neomrzela. Moje nesmrtelná snídaně. #atzijejogurt

Nová vonavka z oriflame. Musím mít doma vždycky alespon 2 různé, protože po chvíli si na ně zvyknu a to já nerada. 

 Kostičky všude, začíná se to kupit :D / večeře! dalamánek s vajíčkem, šunkou a sýrem

 Víkendové slevy v Mangu. Konečně jsem si koupil kabelku, na kterou jsem si už delší dobu dělala zálusk. A vida! Kdo si počká, ten se dočká.

Další klasický odpolední tvaroh. Tentorkát s kešu a jahodama. A k tomu čaj to deštivých podzimních dnů!

23 comments:

  1. Už jsem říkala jak ráda u tebe koukám na fotky? Veškeré jídlo vypadá přímo k sežrání (jak jinak :D ) ♥ Na tu kabelku jsem se na netu dívala, ale zaváhala jsem a lituju toho :/

    ReplyDelete
  2. Snad se kabelky z Manga taky někdy dočkám, haha. :D Je skvělá. :)

    ReplyDelete
  3. Jídlo vypadá krásně :) a ta kabelka je moc hezká! :)

    ReplyDelete
  4. pěkné fotečky, ovoce je super k učení, protože dodá energii a ještě zvedne náladu, jak je barevné ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  5. já bych si tak teď dala nějakou limonádu nebo smoothie, cokoli s ovocem ach <3

    ReplyDelete
  6. Krásné fotky, ta kabelka se mi líbí moc :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  7. mňam, dala bych si děsně moc to smoothie a ještě o to víc, když vím, jak je tenhle ikea hrnek veliký :D
    A Martinko mohla bych se prosím zeptat, co máš za foťák a objektiv...Tvoje fotky květů jsou neuvěřitelné ♥

    ReplyDelete
  8. Já mám třeba poslední dobou strašně ráda avokado, brokolici nebo třeba pohanku, mňam! :)

    ReplyDelete
  9. Hrozně se mi líbí, jakým stylem fotíš :-)) krásné fotky! A dokonalá jídla :-)

    ReplyDelete
  10. Nejlíp vypadá ten jogurt, mňam! Jinak kosti také teď probíráme. Přesněji řečeno, učitelka měla celou kostru probranou za jednu hodinu, takže fakt netuším, jak budu tento rok bižuli zvládat, s takovýmto tempem :/ :D

    ReplyDelete
  11. Mňam! Všechno to vypadá výborně a fotky jako vždycky luxusní:))
    Máš můj obdiv, že spořádáš takovou velkou misku k snídani, mě staří ta malá a už jsem plná. :D

    ReplyDelete
  12. Ty mističky :*mňamina :)
    Můžu se zeptat, kolik stála ta kabelka ? :)
    Na kostičky se vůbec netěším.

    ReplyDelete
  13. Miluju tvoje fotky! A díky tobě vždycky dostanu chuť na nějaký ten tvaroh/jogurt s ovocem :D

    ReplyDelete
  14. Och to jedlo! Och tie fotky!

    ReplyDelete
  15. fotky fotky!! :) tvoje články sú vždy tak príjemné :))))

    ReplyDelete
  16. Mnam to jídlo vypadá luxusně! :-)

    ReplyDelete
  17. Muzes mi doporucit nejake musli co snidas??

    ReplyDelete
  18. ..krásné fotky a ta kabelka aaah luxusní, ta by se mi taky líbila! :)

    http://nm-fitness.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. I love your photos!! :)

    www.ensembledeux.blogspot.com

    ReplyDelete