Monday, September 8, 2014

Gorilla burnout fuel


 Znáte to, když se vrátíte domů, hlady skoro nevidíte, ale chcete jít ještě do posilovny nebo běhat a tak (pokud to při prvnm dřepu nebo na prvnm kilometru nechcete zase vrátit) se snažíte vymyslet nějaké rychlé a dobře stravitelné jídlo, které vás zasytí a dodá síly. Já měla možnost vyzkoušet dva produkty z e-shopu Gorilla fitness o kterém už jste možná slyšeli. Jedním z nich je Raw protein ( o tom někdy příště) a druhým kaše Burnout fuel 

Kaše vám může plnohodnotně nahradit vaši svačinu, pokud spěcháte nebo máte zkrátka chut na něco dobrého (a to tahle kaše určitě je!). Obsahuje sacharidy z celozrné mouky, množství aminokyselin a také extrakt ze zeleného čaje a vsude opěvované chlorelly, její výživové hodnoty na 100g jsou B-32,5g, S-42,9g a T-10,8g). Ke každé objednávce dostanete i ebook s recepty.

Já vyzkoušela příchut vanilka, jednou klasicky rozmixované v mléce a jednou jsem si přidala trochu do jogurtu a přidala ovoce a oříšky. Vanilka z toho byla cítit na sto mil a překvapilo mě, že jsem necítila žádnou umělou pachuť. Je to taková příjemná změna od mého každoodpoledního tvarohu, navíc se nemusim bát, že se mi bude hned zvedat kufr jakmile rozproudim krev v těle na běžeckém páse. A příště musím zkusit něco upéct! 


9 comments:

  1. Jé, tak to je super! Váhala jsem jestli si ji mám koupit a teď už mám jasno:))

    ReplyDelete
  2. To vypadá dobře a jestli to tak i chutná, tak pecka! :)

    ReplyDelete
  3. to vypadá dobře :) a vanilkovou příchuť miluju ve všem :))

    ReplyDelete
  4. Tenhle problém řeším poměrně často, protože nejradši cvičím navečer když se vracím odněkud domů, a to většinou banánem nebo sušeným ovocem na dodání energie. Ale tohle vypadá fakt zajímavě, díky za tip ! :)

    ReplyDelete
  5. Taky už jsem ho měla, mám doma ještě ten čoko, ale vůbec nevím, jak ho připravit, aby mi chutnal :D

    ReplyDelete
  6. Fuuha, vyzerá to zaujímavo, určite by sa opaltilo vyskúšať :) My máme doma už všetko možné na spaľovanie, na chudnutie, ale po cvičení sa mi zatiaľ osvedčili proteínové nápoje od My Protein.

    ReplyDelete
  7. To vypadá dobře:) mrknu na to,protože často řeším právě problém, co si dát před cvičením:)


    ReplyDelete
  8. Taky ji mám, ale ještě jsem nezkoušela, její čas přijde v pátek, až budu trpět na brigádě:D

    ReplyDelete