Monday, September 22, 2014

Days

Už to zase začíná. Úmorné večery s učením.  V tomhle jsem si oblíbila aplikaci spotify, kde si můžete vybrat okruh písniček, na které máte chut. třeba focus právě na učení (no na soustředění mi ale nepomůže stejně asi nic)



Udělala jsem si radost (zase) a koupila si ipod shuffle po kerém jsem tak dlouho koukala. Jednak proto, že jsem potřebovla nová sluchátka a taky abych se při běhání nemusela tahat s telefonem. No jen doufám, že ho někde omylem třeba nevyhodím, protože je to opravdu menší jak kostička čokolády a u mě na stole se to dost snadno ztratí.


Oblíbila jsem si předtreninkové proteinové smoothie. O tomto jsem psala zde.

Nejčokoládovější čokoládový dort bratrovi k narozeninám. Jen v krému je 300g čokolády. 

Už jsem řikal jak miluju pohanku (jo, asi stokrát). tentokrát ještě s červenou čočkou, zbytkem ratatouille a tunákem.
 Ještě z prvního školního dnu. Leopardí loafers ♥

Miluju oslavy!


 Doma všechny postupně skolila nemoc. Já na to šla s acylpyrinem a zázvorákem a jsem jako rybička! #neskolitelná imunita // chemie mám tenhle rok na můj vkus až moc 

Proteinovo vitamínová nálož 

17 comments:

  1. Krásne fotky. Držím palce pri učení :)

    ReplyDelete
  2. Zrovna čtu úplně úmornej článek do školy (ve fránině) a prokrastinuju u tvého článku! Fuj, chemii už nechci nikdy vidět, to ti nezávidím.. A ten i Podek je rozkošný, takový prcek. Měla bych stejné obavy s tím vyhozením!

    ReplyDelete
  3. Týjo ten ipod bych chtěla vidět naživo, jak je malinkej :D. Dort musel být teda výbornej, tolik čokolády
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  4. ten iPod je skvělej, ale musíš ho mít pořád připojenej ke sluchátkům - to zatáhneš za sluchátka a taháš z tašky..jak to odpojíš, tak se hledá blbě..kdekoliv :-D

    ReplyDelete
  5. Teraz sa neviem rozhodnúť, či by som si radšej dala čokoládovú tortu alebo smoothie, pretože oboje vyzerajú úžasne. :-)
    The city of fashion

    ReplyDelete
  6. Dort vypadá překrásně! :)))

    ReplyDelete
  7. Pěkné dny ;-) O tom ipodu taky uvažuju, no, uvidíme ;-) Ale ten dort vypadá doopravdy úchvatně, hned bych se zakousla! A svíčky jen na půlce dortu, perfektní a efektní nápad! ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  8. Tak ten dort vypadá fakt bezvadně! :) a to smoothie bych si hned dala :)

    ReplyDelete
  9. Ty tvoje fotky... Na ně se tak hezky kouká. Ani nevíš kolikrát jsem už tento článek otevřela a shlédla fotky znova a znova ♥

    ReplyDelete
  10. dala bych si dort i pohanku, ipod shuffle a spotify taky patří mezi mé favority :)
    koukám, že jsou nemocní opravdu všichni, hrozná epidemie teˇď :/
    jinak všechny fotky jsou krásné.

    ReplyDelete
  11. Úžasné fotky! O aplikaci spotify jsem také slyšela, já mám staženou aplikaci youradio což je v podstatě to samé. A ten bráškův dort je.. no, mám strašně ráda čokoládu, snědla bych ho asi celý, úplně bez problému :D Jinak taky jsem teď nemocná, mám antibiotika a už jsem devátý den ze školy doma a děsím se, jak budu muset všechno dohánět. Měj hezký den:)

    ReplyDelete
  12. Krásné fotky, Spotify mám taky moc ráda,nemusím dokola pořád poslouchat stejné písničky :)
    dortík vypadá nádherně :)

    ReplyDelete
  13. Spotify zbožňujem! :) tá torta vyzerá chutne:)

    ReplyDelete
  14. v chemii vídávám podobné "obrazce", na můj vkus až moc hard :D
    a super super fotky, ten dort!

    ReplyDelete
  15. Božské fotky :*
    jsi šikovná s tím dortíkem :* a hlavně buď zdráva :)

    ReplyDelete
  16. ...mě to školní šílenství začíná příští týden :/ (nezabij mě :D) můj iPod už pomalu začíná vypovídat službu. bodl by mi novej!

    ReplyDelete