Saturday, September 27, 2014

Co mi nesmí chybět ve spíži

Jsou věci, které prostě musím mít doma. Bez nich to nejde. I kdybych měla o v noci vyrazit hledat večerku, těchto 7 věcí mají vždycky svoje místo v lednici nebo poličce.



 1. Jablka
Jsem schopná sníst i více než 5 jablek denně (#jabkoholik) a pokud bych si musela vybrat jednu věc, kterou bych mohla jíst až dokonce života, byla by to právě jablka. Součást snídaně, obou svačin a dezertů, několikakilová týdenní spotřeba. Rodiče ze mě nemají radost.

2. Jogurty
Asi jste si všimli, co je moje nejoblíbenější snídaně. A tak si asi umíte představit, že jogurty v lednici prostě musí být. prostě musí! Nejraději mám tento selský jogurt od hollandia.


3. Citrony
Ráno bez vody s citronem není žádné ráno. Je to ta první věc, co každé ráno udělám jakmile se vyhrabu z postele.

4. Čaje
Stejně tak bez čaje nedám ani ránu. V poslední době jsem opustila ty pytlíkové a radši si kupuji sypané z Oxalis, které jsou oproti těm kupovaným jako z jiné dimenze!


5. Bulgur, kuskus, jáhly, pohanka, čočka atd.
Aneb moje zrní. Nejrychlejší oběd, když se přiřítím hladová domů.

6. Arašídové máslo
Vypěstovala jsem si slušnou závislost a moje spotřeba stále roste. Naštěstí jsem si chytře nakoupila zásobu v lidlu a snad ještě chvilku vydrží.


7. Čokoláda
Musí být, obzvlášť v tomto roce bude potřeba. Nejčastěji kupuji hořkou v lidlu, ale nikdy nepohrdnu ani přeslazenou milkou.

A které věci nesmí chybět doma Vám?

21 comments:

  1. V podstatě to samé co ty :) A pak ještě tvaroh, syrovátkový sýr, tofu, spousta zeleniny a hlavně mandle a pekany ♥

    ReplyDelete
  2. Přidávám tvaroh, vejce a vločky, jinak to máme stejné ^^

    ReplyDelete
  3. Já mám taky ještě ráda tvaroh, pak sojové dezerty a vše, co tam máš ty + tofu + sušené ovoce (hlavně brusinky)...

    ReplyDelete
  4. Za mě to jsou vločky, mléko, arašídové máslo, med, bílý jogurt a ovoce:) Jinak skvělý článek!

    ReplyDelete
  5. Vločky, burákové máslo, okurky, banány, cereálie, čokoláda. :-) (btw ta arriba je nejlepší tmavá čokoláda, kterou jsem kdy měla, ale už dlouho jí nemůžu nikde sehnat :( )

    ReplyDelete
  6. pro mě jsou to určitě taky jablíčka, s nima i banány a vajíčka. pak mlíko protože kafe bez něj nezvládnu a rýžový chlebíčky a pomazánkový máslo :D

    ReplyDelete
  7. Ja mám myslím úplne to isté až na to že u mňa je na prvom mieste čokoláda! :33

    Chocolate Kiss

    ReplyDelete
  8. U mě také převažuje vše, co u tebe, jen kuskus nejím, ale jinak jsou to závislosti! <3

    ReplyDelete
  9. Máme to hodně podobné, mně ještě nesmí chybět vajíčka (rychlá večeře po manžela :D), tvaroh a banány :)

    Sororessa
    A.

    ReplyDelete
  10. Pro mě je ovoce celkově závislost, takže si myslím, že vcelku levná jablka jsou ještě okej :D
    Ty čaje kupuješ někde v kamenném obchodě nebo na internetu ? :)

    ReplyDelete
  11. Skvělý článek, já jsem taky jabkoholik :D
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  12. ..zrní :D :D Já bych do toho ovoce zařadila spíše nektarinka, aneb #nektaholik :D
    Fit Maddie

    ReplyDelete
  13. Ve většině se shodujem :D Já jsem ještě jistější, když mám doma aspoň 1 tvaroh a banán :D

    ReplyDelete
  14. Čokoláda z lídlu je mojí každoranní nutnostní čtvereček ke vstávání před pátou a na přemejšlení! :D

    ReplyDelete
  15. Ve spoustě věcích se shodneme. Např. jablka, jogurt, čokoláda :) v předchozích článcích si mě inspirovala ke snídani, takže míchám - jogurt, musli, jablko, skořici a je to výborné! Už tuhle kombinaci nedám z ruky. Jím to nejen k snídani, spíš vždycky, když to jde. :)

    ReplyDelete
  16. ...naprosto souhlasím, hlavně bez arašídového másla nedám ani ránu :)

    http://nm-fitness.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  17. Tu čokoládu kupuju taky a chutná mi nejvíc! U mě nesmí chybět mléko, vločky a tvaroh. :)

    ReplyDelete
  18. Mám to dost podobně, jen couscousu jsem se nějak poslední dobou přejedla, a tak jej nemůžu ani vidět. Mě osobně nesmí chybět doma jogurt, sýr, ovoce, zelenina, čaj, káva a mléko ;-) bára.kára blog

    ReplyDelete
  19. vodu s citronem také miluju, ale pěkně mě se*e, jak jsou teď neskutečně drahý :x stejně jako Ty s jablíčkama, já to mám s banánama - mňam! :))

    ReplyDelete
  20. Můžu se zeptat, k čemu přesně je dobrá ta voda s citronem po ránu? :) Jakoo, jestli to má nějaký zvláštní účinky nebo je to prostě tvůj zvyk, protože ti to chutná... :D

    ReplyDelete