Wednesday, September 24, 2014

Banánovo-vanilkový koláč z cizrny


Koláč samá cizrna. Uznávám, že to zní dost podezřele. Já se cizrny při pečení bála stejně jako fazolí, ale nakonec to dobře dopadlo (když jsem jí v tom mmixéru mohla nechat klidně o trochu déle. Podobné recepty pozoruu na instagramu už dlouho a tak jsem to musela vyzkošuet na vlastní kůži žaludek. A překvapilo! Sice na fazolové brownies nic nemá, ale i cizrna si vede dobře. 
Navíc mouku můžete nahradit vanilkovým proteinem nebo jako já burnout fuelem od gorilla fitness a hned se můžete radovat, kolik proteinu do sebe jedním kouskem dostanete.
Potřebujete:
2 zralé banána
1 hrnek cizrny (přes noc namočené nebo té v plechovce)
1 hrnek ovesných vloček, rozemletých na mouku
50g vanilla proteinu / burnout fuel*
30g arašídového másla
1 lžička pečícího prášku
60g cukru
1/2 hrnku mléka
1 vejce

Banány z cizrnou hodte do mixéru a rozmixujte na jemnou kaši. Tu potom smíchejte se zbytkem surovin až vznikne polotuhé těsto. To rozprostřete na pekáč s pečícím papírem a pečte na 200°C zhruba 20 minut.
//* pokud nemáte protein tak nahradte dalším půl hrnkem ovesných vloček a přidejte lžičku vanilkového extraktu



11 comments:

  1. Tak tady jde snad jen říct "nomnom" ♥ Dělám něco podobného jenom z cizrny, ale toto vypadá tak lákavě, že určitě vyzkouším.

    ReplyDelete
  2. Mňam, to výpada uplne mnamozne! <33

    ReplyDelete
  3. Z cizrny jsem jednou dělala sušenky a taky mě to příjemně překvapilo, má to zkrátka zajímavě skvělou chuť :) a tohle vypadá mimochodem ještě líp než ty moje sušenky :)

    ReplyDelete
  4. Cizrna na mě v posledních dnech kouká z každého rohu, takže už ji taky budu muset vyzkoušet takhle na sladko, vypadá to skvěle :))

    ReplyDelete
  5. Mňam, to vypadá na pěknou dobrotu :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  6. já se cizrny pořád bojim,ale tohle mě dost nalákalo, mňaam <3

    ReplyDelete
  7. No tak to vypadá výborně! :)
    S cizrny jsem ještě nic takového nezkoušela, vlastně ani v mé normální stravě se moc neobjevují, ale tak proč nezkusit něco nového? :))

    ReplyDelete
  8. mňam, úplně tu fotku vidím na titulní straně Albert Magazínu...Dita by zezelenala závistí :D

    ReplyDelete